puhh, det var nær gået galt :S {{forumTopicSubject}}
jeg vågnede kl 05.22 i nat og kunne høre min lille skat sige nogle underlige lyde (som om ha vil kaste en hårdboldt op) , jeg gik og kiggede til ham, og synes han var blevet så underlig stille , da han blev ved med at sige lyde besluttede jeg mig for at kigge i han mund , til min overraskelse og frygt ser jeg en nål sidde på tværs bageste i hans mund. !! nålen har hun så tygget op i ganen/tankødet .. jeg får i min panik og gråd skreget til min kæreste at han har spist en nål :S ...
Giogio min kære mis var jo ikke særlig tilfreds med at vi skulle ha fingrne ned i halsen på ham og få fat i nålen ..
heldigvis lykkeds det os at få den ud ..
men jeg har bare den der grimme tanke om hvad der var sket hvis jeg ikke havde opdaget det , eller for den sags skyld at han havde slugt den og den havde sat sig på tværs i hans hals eller i hans mave...
men alt er vel . og gud ske tak og lov for at min lille prins har det godt igen
...
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Godt du vågnede , og endnu bedre at det lykkedes jer at få den ud !!
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
Hvis han blir sløj og ikke vil spise, ville jeg nok kontakte en dyrlæge..
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 90 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.088
Hvad de små kræ ikke kan putte i munden hehe
Men ja som Yvonne skriver så skal i holde rigtig godt øje med at det ikke bliver betændt, kan være at han så skal have en antibiotikakur i en 10 dage.
sep 2009
Følger: 45 Følgere: 47 Katte: 8 Emner: 49 Svar: 409
Ja man skal virkelig passe på, hvad man har liggende fremme, for de kære små undersøger jo alt med munden, ligesom små børn ;O)
Super at din grimme oplevelse gik godt ;O)
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 29 Svar: 224
han spiser og drikker som normalt .. og virker godt tilpas ..
så ummiddelbart tror jeg han er fit for fight ..
meeen puuuh sikker en oplevelese .. :S
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
puhh, det var nær gået galt :S