{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Pasning af "fremmed" kat {{forumTopicSubject}}

Min mor har en 7 mdr. gammel Maine Coon, som hun har spurgt mig om jeg vil passe fra på lørdag til søndag - jeg vil mægtig gerne passe Frida MEN jeg har selv 2 katte en Birma og en huskat.

Hvordan griber jeg dette an, det er jo kun en nat? Der bliver INGEN problemer med Oliver (birma) det er mere Wilma jeg frygter.

Kan jeg lukke min mors kat inde på 2 værelser kun for denne ene nat? eller skal jeg prøve at sammenføre dem forsigtigt?

Synes det er lidt svært det her smiley
Fortsat god pinse!

Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af "fremmed" kat
  • #2   24. maj 2010 Hvorfor lader din mor ikke katten blive i sit hjem, og så kan du fodre den der?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så skal din mors kat kun være alene i ca 24 timer? En kat kan altså godt være alene i 24 timer, hvis man sørger for at de har fri adgang til vand og foder. Der er da ingen grund til at stresse katten, ved at flytte den frem og tilbage for så kort tid.

• #3   24. maj 2010 Ved godt den sagtens kan være alene i 24 timer MEN en gammel aftale fra før hun fik kat om at hun ville passe min brors hund i denne weekend, og nej han har ikke andre til at passe den!!

Jeg synes også personligt det er synd for katten, men jeg har 2 store værelser og en lille gang den kan bo i .

• #4   24. maj 2010 Okay, du behøver ikke at forsvare det smiley

Hvis jeg var din mor, så ville jeg stadig beholde katte hjemme, også selvom hunden kommer smiley

• #5   24. maj 2010 jeg ville lukke den i de rum du har og lade den være derinde uden dine katte, så skal det nok gå..ja det bedste er at den bliver hjemme men når det nu engang er sådan at den ikke kan det så synes jeg at dette er en ganske udmærket løsning..:-)

• #6   24. maj 2010 Det havde været en fordel at han havde præsenteret katten for hunden. En kat kan jo sagtens vænnes til at have "besøg" af en hund en gang imellem..
    Men det vil ihvertfald også være bedst for katten at blive isoleret fra dine,ikke mindst pga bakterier fra det ene hjem til det andet.. Held og lykke med missepasningen:)

• #7   24. maj 2010 vil også sige at hvis det er hjemme hos din mor selv hun skal passe hunden ville jeg lade katten blive hjemme, der kender den omgivelserne og gemmestederne så når den vil ha ro ved den hvor den skal gemme sig...

• #8   24. maj 2010 Jeg ville helt sikkert lade katten blive hjemme og så køre ud og se til den , det blir da en stor kæmpeforvirring for katten hvis det er . Det ville jo være bedre hvis det var i længere tid - så ville katten kunne nå at falde til.

Kommentér på:
Pasning af "fremmed" kat

Annonce