{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to hankatte
  • #2   24. maj 2010 Ja det er lidt svært, den han og hun jeg har nu er ikke kastereret eller steriliseret da jeg venter på killinger fra hunkatten. Hankatten er ikke faren da han selv er en killing på 1/2 år.
    Har nemlig kig på en lille sød killing som er en han, men er det ikke bedre at få en hunkat istedet? Vil de ikke bedre kunne sammen?? Det er meningen at hankatten som jeg har nu skal kastereres.

• #3   24. maj 2010 spændende hvad det blir til hva Melle:)

• #4   24. maj 2010 Jeg har 2 neutraliserede hanner, en fertil og en hankilling plus en fertil hunkilling og en fertil hunkilling og de går alle i fint spænd sammen. Men det kan være svært at forudse hvad der sker. Under alle omstændigheder ville jeg vælge en neutraliseret han eller hun, hvis du ikke skal avle på dem. Skal du ikke det, er der bestemt heller ikke nogen god grund til IKKE at neutraliserer den

• #5   24. maj 2010 Det er meningen at hannerne skal kastreres hvis det er, fordi de alle er indekatte, jeg orker ikke tissen indenfor. Men det lyder da som om at dine katte har det godt, tænker også at der ikke sker noget når min lille hankat ikke er ældre og han skal kastreres om noget tid.

• #6   24. maj 2010 vi har her i huset 2 Han kastrater,Hambus og lille Brun .Hambuses søn Amadeus er fertil. og Sky er en fertil hunkat.Det vil være en super god ide at kastrere hankatte,hvis de ikke skal bruges i et avlsprogram.. Og 2 hankatte kan sagtens sammen så..

• #7   25. maj 2010 Tror osse du kan tage det helt roligt Melanie. Men du skal vide at der KAN komme en smule dominans-gnidninger, mellem de 2 kastrater, hvis hunkatten er fertil og går i løb. Men det er ikke sikkert, men kan forekomme.

• #8   26. maj 2010 Okay, jeg kan også godt forestille mig at der vil komme lidt. Hunkatten skal også steriliseres på at tidspunkt, vil bare gerne have et kuld på hende først, det er så sundt for hende at prøve at blive mor, jeg er igang med at prøve at få hende gravid, men det er ikke lykkedes endnu, desværre.
    men tak for alle de gode svar smiley

• #9   26. maj 2010 Ikke for at hakke i det Melanie, men det er ikke bevist at hunkatte har godt af eller at det er sundt at få killinger. Man skal heller ikke på det område tillægge dyr menneskelige følelser. Men jeg kan da godt forstå at du gerne vil prøve at have et kuld.
    Nu skriver jeg ikke dette med løftet pegefinger, men da jeg ved at MCO er een af de racer der har problemer med arvelige sygdomme, skal du være meget påpasselig med hvilken hankat du bruger. Jeg kan se at du ikke har stamtavle på din hun, så du har ikke mulighed for at vide hvad der lægger bag hende. Derfor er det meget vigtigt at du har kendskab til hvad der er bag hankatten. Jeg har ikke selv opdræt af MCO, valgte racen fra, da jeg fandt ud af hvor meget menneskabt dårligdom der findes i dem. Det skal så lige siges at jeg er ejer af en skøn neutraliseret MCO-han. Så skal du tage det skridt at få killinger, så de efter en han der er tjekket for de ting. Det kan selvfølgelig tage tid, men jeg kan fortælle dig at det tog mig ca. 1½ år at finde min hankat, fordi jeg ikke vil gå på kompromis og slet ikke fordi min race, endnu, er en såkaldt "lille" race.
    Held og lykke til dig, håber ikke jeg har trådt dig over tæerne, for det er IKKE min hensigt.

• #10   27. maj 2010 Det er helt okay med dit indlæg. Jeg har bare fået afvide af mange at det er sundt for en hunkat, ligemeget racen at prøve at få et kuld, jeg fik afvide at katte kunne blive lidt skøre senere hen fordi de manglede det som ligger til deres natur, at få killinger. Men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed. Det er er bare lidt svært at vide baggrunden på en hankat når han heller ikke har stamtavle.
    Men jeg synes at er en både en god oplevelse for mig og for min kat, at hun prøver at få et kuld, ligemeget hvilken hankat som er faren.
    Og en lille opdate på de to hankatte, jeg har valgt at få den lille hankilling, hvor begge hankattene skal kastereres når de er klar til det smiley

• #11   27. maj 2010 Til det sidste, god ide, og held og lykke med den lille ny og dens "storebror" og "storesøster" Tror helt sikkert på at det kommer til at gå godt.
    Til det første er det sådan at hvis du neutraliserer hunkatten, vil hun ikke have behovet. Der hvor det er synd er når de gang på gang kommer i løb og de ikke har mulighed for at parre sig, så kan de blive tossede, som du skriver. Og du har helt ret i at du ikke har nogen mulighed for at kende baggrunden på en kat uden tavle. Det er en risiko, men det behøver bestemt ikke gå galt.
    Det er osse normalt en rigtig god oplevelse at få killinger, sidst jeg fik, var det et skræk-scenarie og ekstremt dyrt. For ikke at tale om at det var mentalt hårdt. Skal jeg have dækket bare dyrlægeregningerne ind, skulle jeg tage 3 gange så meget for mine bebser og den går desværre ikke. Men sådan går det heldigvis ikke ret tit.
    Held og lykke med det hele til dig og misserne

Kommentér på:
to hankatte

Annonce