Uhh jeg er så glad! {{forumTopicSubject}}
Som sagt har jeg jo 3 katte, hvoraf den ene ikek kan med de andre, og går alene og de to andre sammen!
Mille og Shiva går sammen og normalt hvæser Shiva hvis Mille kommer for tæt på. Men i går aftes opførte Shiva sig så mærkeligt sød i forhold til hvad hun plejer - ville nusses til den helt store guldmedalje(plejer ikke at må det)! Den lille killing mille har har hun også hvæst af de gange hun er stødt på den! MEN men her til morgen pev den lille og jeg ville ligge den ind i kassen til Mille mor og den pev så da jeg løftede den og BÅDE Shiva og Mille kom løbene efter og lagde sig sammen ind i kassen med den lille, hvor Shiva begyndte at miaue når den lille gjorde og vaskede den!
Nu en halv time efter vil Shiva slet ikke holde op med at miaue eller noget og holder virkelig øje med ham den lille(som har forsøgt at få bryst ved hende). Fik taget nogle billeder med Shiva og den lille som kommer ind senere!
Er bare så glad for at Shiva pludselig opfører sig sådan! :o)
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
nov 2005
Mon det kan have noget at gøre med den ting jeg har fået til at putte i en stikkontakt, som udsender dufte??
nov 2005
(link fjernet)
Uhh jeg er så glad!