Tisser i sengen! Tisser i sengen!
Vore dejlige hankat på 5 måneder er begyndt at tisse i sengen - vores seng og vel at mærke, når vi ligger i den. Han gør det kun i min side! En dag byttede min kæreste og jeg dyne, og så tissede han på han dyne (som egentlig var min). Hver gang vasker jeg dyne, dynebetræk, lagen og topmadras i vaskemaskinen, men har dog ikke prøvet Rodalon som det anbefales.
I dag tissede han for første gang i sengen, uden at vi var i den, så nu er dynen igen i maskinen
Jeg har læst, at det kan være en overgang, fordi han er "teenager" lige nu, og at det går væk af sig selv. Er der nogen, der har erfaring med det? Vi kan umuligt lade ham være lukket inde i et andet rum om natten, da han uden tvivl vil stå ved døren og majve ynkeligt hele natten (han er jo heller ikke siameser for ingenting).
Med venlig hilsen,
Sanne
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 16
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
knus kristina
nov 2005
Super at høre, at der er noget, der hjælper. Må straks prøve det!
Takker mange gange
nov 2005
Ifølge de dyrlæger jeg har snakket med, skal katten bare veje mindst 2 kilo, før man kastrerer dem - det er egentlig bare et spørgsmål om, at testiklerne skal være store nok til at man kan finde dem
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
nov 2005
Tak for de godt råd. Prøvede at vaske det hele i Rodalon i går, men før vi skulle i seng, havde han tisset på den igen!!! Jeg kunne høre Toulouse hvine i soveværelse, hvor min kæreste sad ved computeren, og skulle lige til at sige, at han skulle holde øje med katten, når han hvinede på den måde, men det var for sent
I morges havde han tisset på en dyne, der lå på gulvet...
Nu ligger han og putter på en pude ved siden af "mor" og er bare SÅ yndig....hvordan kan så sødt et væsen lave noget så ækelt?!
Sanne
Tisser i sengen!