522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hunkat afleveret Hunkat afleveret

Vi har afleveret en stor hunkilling, på dyreinternatet i Tranbjerg ved Århus.

Til dem som ikke har læst om vores forsvundende kat:
Da vi for 3 dage siden meldte vores egen kat savnet, dukkede en stor hun killing op i området. Hun lignede meget vores kat, så folk begyndte at ringe ind.
Vi gav først katten 2 dage til at finde sit hjem, men den forlod aldrig området.
Vi valgte derfor at køre katten afsted til dyreinternatet, så den stakkels kat ikke skulle sulte, fryse osv..
På internatet var de rigtig søde, og tog katten ind, gav den mad, vand og ly..

Vi har i dag lavet nye efterlysnings-plakater til vores egen kat. Dusøren har vi doblet op til 1000 Kr,
På efterlysningen har vi også skrevet om hunkillingen, som ligner vores rigtig meget, ejer muligvis har taget fejl af kattene.Da hunkatten dukkede op samme dag vores kat forsvandt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunkat afleveret
  • #1   31. maj 2010 Efter vores kat owen forsvandt, er vores anden kat silver forandret.
    Han vil normalt aldrig ud, men han er nu begyndt at sidde og pive ved hoveddøren, for at komme ud. Kan det være på grund af owen, at han gør det? og hvis man nu lader ham gå lidt ud (selvfølelig i vores selvskab) ville han så måske kunne finde Owen?

• #2   31. maj 2010 En ting mere, kan man bruge Silver's lugt så Owen kan finde hjem igen?
    Hvis nu han får 10 min ud hver nat + Silver's kattegrus/urin osv.. ?

• #3   31. maj 2010 håber da du finde din mis syntes du skal prøve at gå med den anden ud kan være den kan mærke der sket noget og kan finde den

• #4   31. maj 2010 Godt nyt måske, vi er lige blevet ringet op, og der er en dame som har fodret en kat som ligner vores de sidste 2 dage. ca 3-4 km væk fra os. Hun er ikke sikker, men hun siger at han kommer fem om natten, og han er i fin stand (lidt tyk hehe). Men vi håber at det er ham, vi skal ud og lede igen iaften. Vi er lige kommet hjem... Hun vil ike tag imod pengene hvis det er ham. Men vi sagde hun skal :D... lad os håbe det er ham.. mere nyt iaften eller inat..

• #5   31. maj 2010 Det var ikke vores kat, men endnu en der minder meget om vores, selv måden den spiste på... Hver gang vi er ved at være stærke nok til at komme videre. så kommer der et eller andet som giver os håb og en kæmpe skuffelse efter det.

Nu er vi begyndt også at se det på vores anden kat, han vil bare ud i naturen nu, (plejer aldrig at ville det) Og han kan ikke være alene...

Vi har snart hængt 100 efterlysninger op,+ snart med 100 børn, men det har ikke hjulpet. Intet tegn fra ham i 5 dage nu.

Jeg er virkelig skuffet over dem der har taget kattebakken, det kan være hoved årsagen til at måske er endt et sted langt væk fra os. Det er trods alt det eneste han kunne lugte til.

En ting mere, der hvor vi bor er der over 50 katte i det fri, og da vores kun er 8 Måneder, og har aldrig været udenfor. så er chancen lille for vores lille Owen......

Vi vil aldrig give op, men det er ikke nemt at råbe hans navn uden at blive ked af det. Jeg ser hans ansigt for mig hele tiden...

Det værste er at det sidste jeg gjorde var at råbe på ham.. smiley fordi han driller så meget..:/...

• #6   2. jun 2010 Så har jeg igen været ud og lede, samme steder og steder jeg ikke har været endnu. + så har jeg lagt flere efterlysninger op. Har fordelt snart 200 stykker.

Eneste positiv ting pt er, at jeg ikke har set nogen døde katte omkring eller noget. Vi overvejer en ny nymis til Silver, altså den ene af vores 2 katte.. Han opføre sig mærkeligt og vil ud af huset hver nat nu... (vi lukker ham kun ud i opgangen i 30 sec også ind igen... vi er bange for at miste ham

Kommentér på:
Hunkat afleveret

Annonce