Katteangreb? uforklarligt Katteangreb? uforklarligt
Hej
Vi har en hankat på 1 år, han er ikke kasteret og går både inde og ude. Han ligger gerne i vvores 9 årige datters seng og sover sammen med hende når han er inde.
Pinse lørdag springer han på hende, umotiveret da hun går forbi ham. Han kradser og bider hende i skinneben og lår. Vi giver ham en chance, men jeg er ret konsekvent, havde det været en af vores hunde var den kommet i hundehimmelen.
Det er nu sket igen, samme seance, hun går forbi ham på terassen, og han springer på hende og kradser hende på benet.
Er han blevet kulleret oven i, eller er det dominans eller noget helt 3?
Ringer og snakker med dyrlægen imorgen, men har svært ved at have dyr som ikke er til at stole på. Næste gang er det måske ansigtet eller øjet?
Håber nogen kan give en mulig forklaring
/Henrik
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Katte: 1 Emner: 59 Svar: 573
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 7 Emner: 71 Svar: 366
Mig og min søster er skilsmisse børn og besøgte kun min far i hans fri weekender altså der hvor han var mest hjemme, katten følte åbenbart vi stjal hans tid med min far og derfor skulle det gå udover os han sad tit i min søsters arm og i mit ben og han sad fast, om vi røstede armen eller benet han blev hængende.
Og han var kasteraret på det tidspunkt.
Siden hen flyttede jeg så fast hjem til min far til jeg var 17.
Og der blev mig og katten bedste venner han sov inde hos mig og jeg gav ham mad og forkælede ham.
Da så jeg flyttede derfra vil han konstant havde opmærksomhed fra min far nu.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 43
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
Håber det løser problemet.
/Henrik
Katteangreb? uforklarligt