Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenfarve?
  • #2   1. jun 2010 Det er fordi at hun er heæt hvid - og så håber jeg jo på, at hun beholder den blå farve smiley
    Min opdrætter siger at hun højest sandsynligt beholder den blå farve, men ville gerne høre det fra flere..

• #3   1. jun 2010 Norsk skovkat smiley

• #4   2. jun 2010 Hun er ikke døv, men hun har nedsat hørelse. Så er det jo godt at det udelukkende bliver en indekat smiley

• #6   2. jun 2010 Hun bliver også testet.. Min opdrætter har indtil videre selv lavet nogle små test, og hun er ikke døv.
    Jeg har ikke nogen som helst planer om hverken at avle på hende eller gå på udstilling.. Hun skal bare være kæle kat.
    Men det var ikke det mit spørgsmål gik på.. Alt det med hørelsen finder jeg selv ud af senere..
    Mit spørgsmål var øjenfarven..

• #8   2. jun 2010 Vores ene kat er døv og hun er altså skøn. Hun er meget rolig og hun elsker vores unger selv når de larmer og vores anden kat flygter ja så sidder misser bare der som en dronning og smiler overbærende. vi ville bestemt ikke være bange for at tage en døv kat ind en anden gang. Den eneste ulempe er at hun vælter alt ned så hele familien kommer rendende når det igen larmer, men hun miaver ikke specielt højt. Vores kat har to forskellige øjenfarver, kig på hendes profil.

• #10   2. jun 2010 Tusind tak Lotte..
    Det var et meget brugbart svar smiley Tusind tak..
    Så vil jeg prøve at tage et billede med blitz af hende smiley
    -------------------------------------------------------------------------------

Jeg ved godt hvad jeg går ind til, med en kat der har nedsat hørelse eller er døv. Og jeg er klar til at tage den udfordring der vil komme smiley

• #12   2. jun 2010 Tusind tak.. Kan du afgøre det på almindelige billeder tror du? smiley
    (bare et spørgsmål) smiley

Kommentér på:
Øjenfarve?

Annonce