{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Hovr længe bliver lugten ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har som sagt mistet en af mine 2 katte. (forsvundet en dag hvor jeg glemte af lukke døren) Der er gået nu ca 8 dage snat. Men har tit overvejet at bruge min anden kat til at se om jeg kan finde den der er væk..

Men er det noget man kan? har prøvet at finde noget på nettet, men lykkes ikke pt. Min kat vil ud hver nat omkring 1-3 tiden. Idag fik den så lov, og så snart den var udenfor fik den fat i en lugt.. den løb og løb.. men heldigvis havde jeg fat i halen. Men så begyndte den at lave lyde.. Så valgte jeg at det var nok.. alt det her skete på 30 sec..

Men nogen der ved noget ?.
Hvor længe kan en kat's lugt hænge i luften.?
Vil den ene kat prøve at finde sin ven ?..
Det har regnet meget, men påvirker det noget ?.
Og hvordan fungere en kat's lugt helt?..
Har kun haft katte i lidt over 1 år. Men elsker dem overalt.. og synes det er synd for mig men mest for min anden kat at dens bedste ven stadig mangler..

Har ikke set eller hørt noget der skulle vise at han er i nærhed..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovr længe bliver lugten ?
  • #2   3. jun 2010 Ulla P, hvis du læser det jeg skriver vil det være fedt. Jeg siger min kat selv vil udenfor hver nat, så her spørge jeg så om det vil være smart med en snor, eller noget der ligner for katte. (det findes hvis du ikke ved det).

Så er det bare en bonus hvis den kunne finde den anden kat.
    Det vil være dumt at lad den anden kat pivpiv, isted for at hjælpe den med at komme ud.
    1: Katten vil selv udenfor.
    2: jeg kan ikke lade katten gå udenfor alene.. det er en indekat 99% som vil gerne ud efter havde mistet sin ven.
    3: Jeg vil bruge snor for kattens skyld og ikke min egen..Det vil sku være mere end dumt at lade den gå udenfor alene...

Så at du siger det ike er en hund.. Tak for info, det vidste jeg ikke...

• #4   3. jun 2010 Først:
    Så bor vi i en lejlighed på 105m2. + så har vi 2 rigtig stor altaner. Med god oversigt, og som hele tiden står åben for katten. Den har aldrig nogensinde i de 7 måneder vi har boet der pivet som den gør nu.

Det at min anden kat blev væk, det er fordi der var en eller anden idiot som lod døren stå åben i opgangen, og jeg havde ikke set min kat smutte ud mens døren stod på klam i 2 min.. min stor fejl, og jeg undskylder..

Det at min kat ikke kommer tilbage forstår jeg ikke. Der hvor vi bor er der rigtig rigtig mange hunde og katte, + en mega mega mega stor skov. Og den kan havde løbet 360 grader.. har været ud hver nat nu.. intet tegn fra den.

Har lagt mad osv, men det hjælper ikke når der også er andre katte. Min kat har aldrig nogensinde været udenfor.Så tror ikke min kat finder hjem, men håber..... håber og håber...

Men den anden kat piver konstant om natten. Det plejer at være en doven kat, og som ikke plejer at ville det stor. Men nu vil den udenfor?.. og det er det jeg ikke forstår.
    Hvordan kan en indekat på 1 år, som næsten aldrig har været udenfor vil udenfor ?. Det er trods alt en kæmpe lejlighed+ altaner.

Vi overvejer nu en ny ven, men er det løsningen...
    Har trods alt ledet hver nat i 7 dage nu+ hængt/fordelt over 200 efterlysninger....

• #5   3. jun 2010 ps Savner owen rigtig meget... er villig til at gør alt betale alt for at få ham tilbage...

nr 3+4 billede er han på..... under 8 måneder gammel...
    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36614&ipc=122187

• #7   5. jun 2010 Jeg har nu været ud hver dag og nat mindst 5 timer og kalde på ham, har sat efterlysninger helt oppe til 5 km afstand...i fakta-biblotek osv.. Vi er ved at opgive.

Nu skal vi overveje om den kat vi har skal have en ny ven, det fortjerner han, men vi vil altid sætte plakater op, men vi kan ikke lede hver dag. Vi har mad og vand udenfor lejligheden. Men hvis vi anskaffer os en ny killing, og den gamle kommer tilbage så har vi 3 katte hehe

Men hvad kan jeg mere gøre ?

Kommentér på:
Hovr længe bliver lugten ?

Annonce