718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

update pjevs update pjevs

hej alle jeg havde for noget tid siden et indlæg hvor jeg spurgte hvad i troede han kunne fejle .
jeg var jo til dyrlægen et par gange og for første gang oplevede jeg en dyrlæge der nærmest var ligeglad kan jeg se idag . her er det gamle indlæg
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=73939

efter den pencilinkur satte hun ham på hormon piller som vi måtte stoppe med efter 2 dage da han stoppede med og spise . men så fik han pencilin kur igen denne gang med sprøjte og jeg kunne helt klart se en forbedring .
men da jeg ikke syntes hende dyrlægen havde gjort noget for og finde "fejlen" kontaktede jeg ejeren og dyrlægen af dyrehospitalet og vi blev enige om at lægge pjevs i narkose så vi kunne få undersøgt tænderne .

og vi havde ret i mine anelser . det viste sig han havde FORL desværre , han fik hevet 5 tænder ud af de store og 3 små . og jeg synes allerede der er markant forskel han virker meget mere legesyg sover ikke så meget som før . glæder mig sådan til og se om en måned hvor stor forskellen bliver .
og så regner jeg med at næste år så tjekker vi resten af tænderne og ser om det har bredt sig .

så det en lang men dejlig positiv update herfra =))))))))
undskyld hvis den virker lidt rodet .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update pjevs
Kommentér på:
update pjevs

Annonce