{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Zoo plus penge tilbage eller NOT!:( {{forumTopicSubject}}

Vil gerne i kontakt med nogen der evt. kan fortælle hvor lang tid der må gå før man får penge tilbage for en vare der er sendt tilbage til det net-butik-firma man har handlet med.

Sagen er den at jeg bla. har bestilt noget foder hos zooplus.co.uk først i maj. Der er koks med internettet og jeg kommer til at trykke flere gange på "accepter køb"-knappen (eller hvad den hedder), så min ordre går igennem 2 gange. zooplus kan desværre ikke gøre noget da varerne allerede er sendt afsted, da jeg modtager ordrebekræftigelserne.

Fair nok. De er flinke og vi har en god kommunikation vedr. problemet. De skriver at jeg bare skal "nægte at tage imod den ene vare", når den ankommer, og så vil jeg få pengene tilbage.

Som aftalt, så gjort. Den 5.maj, modtager jeg begge varer, og får pakkemanden til at tage den ene med igen. Herefter sker der bare nada!

Jeg forstår ikke helt at de kan være SÅ hurtige til at sende de vare jeg bestiller og hæve pengene, men den anden vej rundt går der 10 lange og 10 brede, og i dag her den 7.juni har jeg stadig ikke fået mine penge tilbage, trods flere henvendelser.

Jeg har nu fået et pakkenummer så jeg kan se hvor pakken befinder sig, og underligt nok så har den lagt på GLS's lager her i dk fra den 5. til den 21. maj??!!
Den er dog modtaget hos zooplus den 27.maj.

Hvor ville jeres grænse for tålmodighed være i sådan en sag?
Egentlig er det jo min egen skyld at jeg fik bestilt to gange, men det er næsten 2 x 1000kr. jeg har "brugt", og det er nogle penge der mangler på min konto, og har manglet en hel måned smiley øvøv

Tænker lidt om jeg skal få min bank til at trække pengene tilbage, men så tænker jeg også at "det KAN jo være at de er der i morgen".......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zoo plus penge tilbage eller NOT!:(
  • #1   7. jun 2010 ja lige præcis. GODT jeg ikke bare overførte penge til eller anden konto smiley

Jag har alleredet skrevet til dem at jeg meget gerne vil have mine penge tilbage snarest, (har faktisk sendt to mails om dette)...men stadig sker der åbenbart ikke noget.....
    Men tror jeg vil prøve at give dem sidste chance smiley

• #2   7. jun 2010 Middi...du skal lige huske på at det tager ca. 4-5 dage for at en udenlansk pengetransaktion går igennem (ikke inklusiv weekend og helligdage). Men siden de har haft varen fra den 27. maj burde de jo havde startet tilbageførslen allerede. Jeg ville nok ringe og spørge pænt om de havde glemt mig i stakken. Personlig kontakt plejer som regel ikke at tage lige så lang tid som en e-mail de kan skubbe lidt smiley

Kommentér på:
Zoo plus penge tilbage eller NOT!:(

Annonce