{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.494 visninger | Oprettet:

Øremider og parrafin olie? {{forumTopicSubject}}

Mine katte har fået øremider, og har nu været i behandling i to dage med parrafin olie, og deres ører er røde og betændte? Værst går det ud over min maine coon.. Nogen der har prøvet lignende? eller ved noget? Har selvfølgelig stoppet med olien, til jeg finder en løsning(nok dyrelægen igen!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øremider og parrafin olie?
  • #1   7. jun 2010 parafinolie mod øremider???
    Hvor i alverden har du dog hørt det henne ?

Hvis ørene er røde og betændte, så skynd dig til dyrlægen

• #2   7. jun 2010 Det er dyrelægen der har givet mig det! i en lille flaske hvor der kun står hvor tit man skal putte det i øerene, det er hjemmelavet(kan man tydeligtse) Og der er ingen varedeklaration på! What to do? Er ik sikker på jeg vil bruge den samme dyrelæge...!

• #3   7. jun 2010 jeg synes helt sikkert også du skla til dyrlægen, mine havde også øremider, det tog 14 dage at Behandle dem, også var de væk og jeg mener det koster omkring 600 kr, også får du noget med som dræber alle andre dyr også....

Men skynd dig til dyrlægen...

• #4   7. jun 2010 Er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig om jeg har købt katten i sækken?? Nogen der har haft katte med øremider, og hvad i gjorde for at fjerne dem?

• #5   7. jun 2010 hej linda smiley

det jeg brugte hedder:

Canural, og det skulle jeg give 2 gange om dagen, i begge øre.
    så har jeg noget som hedder stronghold, som er lidt alla combo vet, bare meget stræker, og som dræber ALT, og sidste gang jeg var ved dyrlægen fik jeg noget til min maine con hunmis, som stadig havde nogle svampe til at sidde og midlet mod det hedder otoclean, håber du kan bruge dette til noget

MVh Louise

Ps jeg ville nok skifte dyrlæge.

• #6   7. jun 2010 Tak har lige talt med dyrelægen han nævede også svampe... hm.. De skal tjekkes...!

• #7   7. jun 2010 ja det synes jeg helt bestemt de skal... og held og lykke med det...

• #8   7. jun 2010 Har lige hart en dyrelæge i røret fra den" nye" dyrelæge! Hun sagde bare, :nå det var da ik så godt.. " Sådan skal de da ik gå rundt...

Hun lød som om hun havde fået en sovepille! ha ha ha! Tror det er sidste gang jeg bruger en anden dyrelæge!

• #9   7. jun 2010 Tak for hjælpen, drager mod Hvidsten dem kan man regne med:o)

• #10   7. jun 2010 Da min mis i starten havde øremider , sagde min dyrlæge bare at jeg skulle dryppe ørene med noget sterilt vand , og derefter dryppe et par dråber Frontline i hvert øre og resten i nakken , hver og en mide forsvandt smiley

• #11   7. jun 2010 Men det lyder sørme vildt at du skal bruge det parafin olie mod det :s i øvrigt , følg ikk mit råd før dr. dyr har tilset katten ! hvis de er betændte , det var blot et tip til hvis du skulle blive ramt igen en anden gang

• #12   9. jun 2010 Tusind tak for alle svarene, hun var ved vores egen dyrlæge, hun har fået Surolan øredråber, og stronghold til nakken.. Det ser lidt bedre ud nu, men hun har skorper af betændelse i det øverste af hendes ører:( Har så ondt af hende stakkels pus. Og må indrømme at jeg ik helt forstår om det er den paraffin olie der har forsaget det hele? Dyrlægen talte nemlig om at øremider og svamp tit går hånd i hånd, og når man så bruger olie ja så slår det ud.. Hmm... Kan i hvert fald konstatere at jeg ALDRIG bruger en anden dyrelæge!

Kommentér på:
Øremider og parrafin olie?

Annonce