853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

flytter killingerne flytter killingerne

så er mine små killinger lidt over to uger... jeg undre mig over sinus flytter dem fra kassen og over på en hylde med tøj... ved i hvorfor det kan være? altså det er i samme rum og det er en hylde med tøj på der er lavet under en skå væg så det er jo ikke fordi der er mere ro eller mere mørkt... ved i hvorfor det kan være? for mig er det lige megfet hvor de ligger bare de alle har det godt. men det undre mig bare.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flytter killingerne
  • #1   7. jun 2010 ja de ligger oppe i soveværelset så der er ro hele tiden...
    men jeg vidste bare ikke de flyttede dem når de var så "storer" men så ved jeg det da nu. kunne nemlig forstå det hvis det var i stuen men der hvor hun har flyttet dem hen var også et af de steder hun lå under sin graviditet.

• #4   7. jun 2010 Det er helt normalt. Husk at træk heller ikke er godt. På denne tid er der jo ofte vinduer åbne i hele huset.

• #5   7. jun 2010 jeg har kun et vindue åbent oven på, og der kan kattene ikke komme op. smiley så der er sauna ovenpå. smiley men nu skiftede jeg underlaget igen igen og satte noget foder derind og satte kassen derhen hvor hun havde flyttet killingerne til og de er alle derinde igen men synes hun er urolig... men nu må jeg se.

• #7   7. jun 2010 jep hun er på p piller igen. kom hun efter en uge... så tvivler på det er det. men det er nok bare fordi hun synes det andet sted er bedre det var jo også et af hendes evtuelle fødesteder.... men pladsen er bare træng der så forstår hende ikke helt. smiley

• #9   7. jun 2010 Ja det ville være rart at kunne læse deres tanker ind imellem. Så var det en del nemmere at være os *GG*

• #10   7. jun 2010 ja. smiley

Kommentér på:
flytter killingerne

Annonce