423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bider mig.... Bider mig....

Min lille oscar (blandings kastrat på 8 mdr) har fået sig en vane med at bide sig fast i min arm når jeg kæler med ham...

Han kommer spindende hen til mig og gnider først sit hovede op ad min hånd og arm mens jeg nusser ham, og måske slikker han lidt et sted på min arm, hvorefter han bider sig fast.

Nogen gange gør det mere ondt end andre, og nogen gange slipper han hurtigere igen end andre..

han spinder imens han gør det og lukker næsten øjnene.. jeg tvivler på han gør det for at være ond - men hvorfor gør han det egentlig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider mig....
  • #1   5. jan 2006 hey Line..

det gør oliver osse... han gør det for at lege... for når de spinder er det fordi de følere sig dog tilpas... oliver gjorde det samme da han var lille.. men nu gør jeg det for at lege med ham... plejer at tage en sok på hånden så jeg ikke for så mange krase mærker og bidemærker...det er en god ide til at lege med dem, så de kan forsvar sig mod andre katte... :O)

• #2   5. jan 2006 hehe min Alli gør det også. Hun bider nu fordi hun gerne vil kæles for og ikke når hun er legesyg. Hun kommer tit ind og vækker os om morgenen ved at bide os i hvad der k´nu stikker ud under dynen og så spinder hun helt vildt og prøver på at ligge hendes hoves ind i vores hænder for at vi skal kæle hende hehe.

• #3   5. jan 2006 nina N - det med at putte hovedet ind i armene på en osv det gør han også... spinner helt vildt, og klemmer sit hovede ind under en arm og ligger så bare der og spinner til jeg nusser ham...

hmmm - kælepot!

Kommentér på:
Bider mig....

Annonce