dyrelæge igen igen dyrelæge igen igen
undskylder på forhånd det bliver lidt langt det her.
Vores maine coon han er ikke til at holde indendøre så han er ude når han lyster men igår kom felix altså bare ikke når jeg kaldte og det gør han ellers altid !
nååh tøj og sko på og ud og lede efter 15 min f andt jeg felix men han var nærmest en vildkat ikke til at komme i nærheden af, efter 30 minutters forsøg med kalden og lokken med tørkost gik jeg hjem nu så jeg jo han var hel
5 min efter jeg var kommet hjem sprang han ind af vinduet jeg var overlykkelig han gik ud og spiste og så op under min seng og sove. Men hertil morgen kom han ned og hans øje var så hævet indvendigt at man ikke kunne se øjet øjenfarve eller noget, ringede stranks til dyrelægen og det var en hård omgang for ham , han fik et skud antibiotika der holder 14 dage samt en indsprøjtning mod smerter/hævelse + to piller med hjem han skal have hver anden dag med start på torsdag.
Er hævelsen ikek faldet inden to dage skal vi komme med ham igen og en mindre operation kræves da dyrlægen mente en byld kunne komme.
han mente grunden til sådan en hævelse var et klammeri mellem en anden kat.
så nu får vi ham felix kastereret jeg kan ikke klare at se ham komme hjem med skrammer selvom han nu nok selv var ude om det for han kan ikke med andre hanner.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
God ide at få ham afkuglet - fertile hanner bør ikke gå frit - både af hensyn til det de gør med hunnerne - deres territoriebevisthed, smitterisiko og deres eget helbred.
Han kan producere i ca. seks uger efter kuglerne er røget ...
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Emner: 146 Svar: 939
Lis : ja gale katte får revet skind haha
dyrelæge igen igen