{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Ang. flytning af indekat {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

I næste måned skal jeg og min kæreste flytte fra lejlighed til hus.

Musse som nu er idnekat, skal jo flytte med, og jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå smiley

Mit spørgsmål er så:

- Hvordan forbereder man bedst en indekat til at blive udekat? (For tror ikke det er muligt at holde hende inde om sommeren med ådne døre og vinduer)

Mange hilsner smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. flytning af indekat
  • #1   9. jun 2010 Hvor bliver det dejligt for jeres kat, at hun kan komme ud smiley

    En indhegnet have eller løbegård op ad huset vil være super! Så kan man lade vinduer og døre ud til indhegningen stå åben hele sommeren uden at bekymre sig om bortløben kat smiley
    (se evt. ideer i fotoalbums - søg på indhegning eller løbegård eller voliere...(

    Ellers skal I holde hende inde de første par uger - og længere, hvis hun endnu ikke er faldet helt til i det nye hus. Gerne gå med hende ud i haven. Den dør hun går ud ad, skal I lade stå åben, så hun hurtigt kan smutte ind igen.
    (hun er nok øremærket og neutraliseret?)


  • #2   9. jun 2010 Hvis den skal gøres til udekat vil jeg anbefale at holde den i en lang snor 3-4 uger så den får afmærket sit område og have mulighed for at finde tilbage når den slippes løs og sæt kattelem/chip i døren

Kommentér på:
Ang. flytning af indekat

Annonce