{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Åhh nej........ {{forumTopicSubject}}

Her forleden dag , da mig og min familie sad og spiste aftensmad , fortalte min far at Sofus havde været henne hos naboen og hapsede en fugl fra naboens foderbrædt til fugle. Så sagde min far vidst for sjov "bare de ikke skyder Sofus". Så spurgte jeg min far hvorfor andre må skyde andres katte. Men det måtte man hvis de havde været irreterende for andre. Næste morgen læste jeg på nettet at man gerne måtte skyde katte , hvis man lige sagde det først til ejeren. Men heldigvis er naboen så sød at han ikke vil............men alligevel , det er lidt skrækkeligt ikk? Men der skal nok også mere til før at man må skyde dem end bare at de tager en fugl..........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh nej........
  • #1   5. jan 2006 Jaa det tænkte jeg nok........men det er alligevel lidt syndt

  • #2   5. jan 2006 jegvar udplasserret på en stald som min venindes mor har og deres nabo var så trett af alle de mange løskatte som gik rund( en del af dem var hans ejne tror jeg)

    han tok riflen og skød alle sammen men den ene som var min venindes strjfede han bare men katten blev aldrig seg selv igjen.

    ved ikke om det er sant men en onkel til en jeg gikk på skole med kappet beina af katten og puttet sennep op i røven på katten mens han så på at den led. DET ER SYGT!!


  • #3   5. jan 2006 forresten så leste jeg artikkel i et blad igår om en gammel mand som har en kat som heter ola uteligger. katten blev skudt med hagl og den overlevde, den har et halvt øre, hvis den ikke mangler det, husker ikke helt, store hårløse partier og et blindt øje da der sidder et hagl indi..efter det skete holder den seg hjemme. den blir kalt katten med de 12 liv

Kommentér på:
Åhh nej........

Annonce