kattehandler eller ikk??? {{forumTopicSubject}}
Min venninde vil gerne ha en kat og idag kørte vi til hobro for at kigge nogle killinger som hun havde fundet på gul og gratis, de var da også super dejlige kælne og så fine ud...problemet ligger i at en anden person som siger at han bare hjælper med internetdelen af hendlen pga ham som har kattene ikke kan finde ud af at bruge nettet, han ringer og sender sms er konstant, vil du ha katten??? jeg skal ha svar!!!! betaler du??? osv....
pga af ham føler jeg der er noget der ikke stemmer, han bor åbentbart i Randers..hvis han bare skulle hjælpe med internetdelen hvorfor presser han så voldsomt på så? hvad mener I ? hun er i syv sind for kattene så fine ud men han virkede underligt
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Ikke alle er lige taktfulde på skrift:)
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
okt 2009
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 65
Men ja man skal følge sin mave fornemmelse ovs:-)
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Hvad er beløbet for at reservere ?
Hvad er prisen på killingen ?
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 104
okt 2009
vi ser katten hos ejeren som siger han ikke kan finde ud af nettet og derfor har han en ven til at hjælpe...
ham fra randers virker totalt forhippet på at de killinger skal bare afsættes og det kan kun gå for langsomt, mærkeligt det er jo ikke hans katte...
5 min efter vi er kørt fra stedet, hvor der er blevet aftalt at hun lige skal tænke over det til dagen efter, ringer ham fjolset igen for lige at høre om hun tror hun vil ha katten..
måske ligger jeg for meget i det men det virkede som om det ikke var helt ægte, men kattene var friske og så sunde ud og de var jo heller ikke dyre, så måske var han bare træls og ikke andet...
jeg tænkte bare at hvis han var sådan en der handlede med mange dyr var der måske nogle herinde der kendte til ham....
kattehandler eller ikk???