{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

kattehandler eller ikk??? {{forumTopicSubject}}

Min venninde vil gerne ha en kat og idag kørte vi til hobro for at kigge nogle killinger som hun havde fundet på gul og gratis, de var da også super dejlige kælne og så fine ud...problemet ligger i at en anden person som siger at han bare hjælper med internetdelen af hendlen pga ham som har kattene ikke kan finde ud af at bruge nettet, han ringer og sender sms er konstant, vil du ha katten??? jeg skal ha svar!!!! betaler du??? osv....
pga af ham føler jeg der er noget der ikke stemmer, han bor åbentbart i Randers..hvis han bare skulle hjælpe med internetdelen hvorfor presser han så voldsomt på så? hvad mener I ? hun er i syv sind for kattene så fine ud men han virkede underligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattehandler eller ikk???
  • #1   12. jun 2010 Nu er det jo katten I skal købe og ikke ham:), så gå efter mavefornemmelsen ang katten og det hjem han/hun kommer fra.
    Ikke alle er lige taktfulde på skrift:)

• #2   12. jun 2010 nej det er også min mening, men ham som sagde han ejede kattene var rigtig god ved dem, han havde billeder overalt af sine katte, da vi gik sagde min venninde at hun ville overføre pengene til ham hvis hun besluttede sig for at købe den og han svarede at det finder vi ud af, pengene er ikke det vigtigste men at hun skulle finde ud af om det var ham hun ville ha...10 min senere ringer ham den anden og presser på om hun vil ha katten (han havde åbentbart snakket med ejeren) og sagde at de skulle altså også ha nogle penge hvis det var, det virkede bare lidt for underligt det hele..

• #3   12. jun 2010 kattene var friske nok og utrolig smukke, faktisk var jeg meget imponeret over at de kun kostede 400,- for de var usædvanlig smukke

• #5   12. jun 2010 ulla det du skriver med aldrig overføre penge uden at få vare,den holder ikke for der skal jo betales hvis man reseverre en kat ovs.
    Men ja man skal følge sin mave fornemmelse ovs:-)

• #6   12. jun 2010 Hvilken race er det ?

Hvad er beløbet for at reservere ?

Hvad er prisen på killingen ?

• #7   12. jun 2010 Mine alarmklokker bimler nu ikke - det er meget almindeligt, at folk ikke kan finde ud af at bruge internettet, og det kan jo være at der er andre købere der venter på at få svar på om din veninde vil reservere killingen eller ej, hvilket er en god grund til at der bliver rykket for et svar fra din veninde.

• #8   12. jun 2010 Hvis det "kun" er en huskat kan jeg ikke se nogen grund til hverken at betale depositum eller betale på forhånd, det er i den grad unormalt hvis det kræves

• #9   13. jun 2010 Det virker suspekt, at ham fra Randers blander sig, og sikke da noget sludder om internethandel osv. :S. Hvis folk ikke kan finde ud af at bruge internettet, så kan de vel finde ud af at bruge en telefon! Killingesælgeren fra Hobro må have et telefonnummer, og så må evt. aftale om afhentning og betaling af killing kunne klares mellem ham og veninden.

• #10   13. jun 2010 Vi har 3uger gamle killinger:) Bor også I Randers-Og de er gratis-Du og din veninde må meget gerne komme og hilse på. Vores anden kat har termin i dag(de er begge huskatte)

• #11   13. jun 2010 det er blandingskatte, virkelig smukke katte..norsk skovkat og perser..så prisen er jo egentlig billig...det jeg undrer mig over er..

vi ser katten hos ejeren som siger han ikke kan finde ud af nettet og derfor har han en ven til at hjælpe...

ham fra randers virker totalt forhippet på at de killinger skal bare afsættes og det kan kun gå for langsomt, mærkeligt det er jo ikke hans katte...

5 min efter vi er kørt fra stedet, hvor der er blevet aftalt at hun lige skal tænke over det til dagen efter, ringer ham fjolset igen for lige at høre om hun tror hun vil ha katten..

måske ligger jeg for meget i det men det virkede som om det ikke var helt ægte, men kattene var friske og så sunde ud og de var jo heller ikke dyre, så måske var han bare træls og ikke andet...

jeg tænkte bare at hvis han var sådan en der handlede med mange dyr var der måske nogle herinde der kendte til ham....

Kommentér på:
kattehandler eller ikk???

Annonce