{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Killing bider + slikker konstan pote {{forumTopicSubject}}

Min 14uger gamle killing trives herhjemme og alt går perfekt, udover at hun her de sidste par dage er begyndt at bide og slikke sin venstre pote.. og det er ikke selve poten, men et stykke længere oppe (benet?) på undersiden. Hun gør det oftere og oftere og i længere og længere tid ad gangen. Jeg forsøger at få hende til at stoppe ved at signalere at det ikke er ok og ved at aflede hendes opmærksomhed med fx legetøj, men det hjælper ikke. Nu har hun hele morgenen ligget og slikket løs og det stakkels lille underben er helt gennemvædet smiley

Hun er blevet sundhedstjekket omkring uge 9 og har ikke lopper og er kun kommet ud en enkelt gang i 1 times tid siden da.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing bider + slikker konstan pote
  • #1   13. jun 2010 Jeg ville præve at undersøge benet nærmere, hun viser helt tydeligt at der er noget der enten gør ondt eller irritere hende, og hvis du ikke kan finde noget, så ville jeg nok lige taget en tur omkring dyrlægen.

    Killinger skal i øvrigt vaccineres ved 12 og 16 uger, dette er endnu mere vigtigt hvis de går ude, da de så har langt større risiko for at blive smittet med sygdomme.


  • #2   13. jun 2010 Jeg har forsøgt at kigge og hun lader mig hvis jeg selv nusser det imens, jeg kan intet se smiley

    Ja, hun har fået 1.vacc og får også 2. men kan ikke vente så længe til at få styr på det her. Er bange for at hun bider det til blods.


  • #3   13. jun 2010 Jeg synes det lyder som den bedste løsning at få dyrlægen til at kigge på det, for hun må helt klart være generet af det, siden hun hele tiden bider og slikker området. Jeg krydser fingre for at det går godt hos Dr. dyr. ;o)

  • #4   13. jun 2010 Du har nok ret.

    Godt hun ikke er bange for transportkassen :o) Hun nøjes sikkert med at ligge derinde og slikke sin pote hele vejen til dyrelægen, ts! (:


  • #5   14. jun 2010 Så fik jeg tid hos dyrelægen. Skal en tur derud i morgen.
    Men jeg fik at vide i telefonen, at det kunne være noget med maden at gøre - hvis hun fx blev fodret med whiskas.

    Bellatrix får maine coon kitten blandet med Perfect Fit Junior... kan det være sidstnævnte der forårsager problemet, og hvordan kan mad få hende til at bide og slikke sin pote??


  • #6   14. jun 2010 Katten kan være allergisk overfor det der er i foderet.

  • #7   14. jun 2010 Okay (:
    Virker lidt sjovt til at hun så skulle bide sig konstant det samme sted på poten så. Forstår ikke helt forbindelsen, men det gør lægen mig sikkert klogere om i morgen (:


Kommentér på:
Killing bider + slikker konstan pote

Annonce