{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  væk med kravlegården??
  • #2   20. jun 2010 I den alder er mine killinger overalt, jeg har så flere kattebakker rundt omkring, det har gået fint.

  • #3   20. jun 2010 Mine begyndte at rende rundt i hele stuen da de fik øjne og selv kunne kravle ud af kassen (som ikke havde ret høje kanter). Missemor og hunden løftede dem tilbage, hvis de var ved at komme på afveje. Da de var ca 5 uger tumlede de i hele stuen, men jeg satte en plade på ved trappen ned til gangen, så de ikke faldt ned. 8-9 uger gamle rendte de overalt både ude og inde.

  • #4   20. jun 2010 Det er de , men sys det er svært at få dem til at stå hvor deres kattebakke så står plejer at bruge en åben i kravlegården, men vil have de skal til at lære at bruge en lukket, men har taget lemmen ud har sat dem alle op i den så jeg håber på de ved hvor den er:) eller skal jeg lade dem gå på toilet inde i det værelse de plejer at have kravlegård og så bare holde døren åben derind til??

  • #6   20. jun 2010 de har i lang tid løbet rundt og sådan, men har puttet dem deri når de skulle sove ok så prøver jeg at have bakker stående der hvor de normalt står til de store katte og en i udstuen for en sikkerhedskyld:) mange tak for hjælpen:)

  • #7   20. jun 2010 Du kan evt. prøve at lade en lukket (med lemmen fjernet) stå, der hvor de plejer at gå p wc, og så nogle åbne rundt omkring i resten af hjemmet. Så skal de nok lære det, og derefter kan du sætte låg på de andre også.

  • #8   20. jun 2010 Mange tak det vil jeg prø´ve:)

  • #9   20. jun 2010 Jeg bruger lige fra starten de helt små transportkasser (uden låge selvfølgelig) som wc-bakker, og killingerne har ingen problemer med at bruge dem. På den måde skal de ikke senere vænne sig til overdækkede bakker.

    Jeg har for øvrigt fjernet lågerne i alle mine overdækkede bakker.


  • #10   21. jun 2010 jeg har både en bakke til killingerne og en overdækket til at stå fra start af (med ikke-klumpende grus i begge) killinger starter hurtigt med den overdækkede da de ser mormis bruge den. Mine render rundt i hele huset så snart de kan. Men indtil de er omkring 10 uger er de dog lukket inde når jeg/vi sover.

Kommentér på:
væk med kravlegården??

Annonce