{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

stakkels bacardi :( {{forumTopicSubject}}

på tirsdag går det igen løs med håndværkere i bygningen da endnu en nabo skal have lavet nyt køkken.. sidste tirsdag lykkedes det mig at være hjemme hos Bacardi som absolut hader støjen og bliver meget bange.. men imorgen, mandag, er jeg nødt til at tage udenbys og sove da jeg skal passe min lillebror og jeg kommer først hjem tirsdag eftermiddag/aften. er det bedst for Bacardi at lade en veninde passe ham hos hende? eller bare lade ham være alene derhjemme selv om han er så bange for støjen? er jo så glad for det bette pus og hader at jeg skal efterlade ham alene hjemme.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels bacardi :(
  • #1   20. jun 2010 Kan du ikke tage katten med ?

• #2   20. jun 2010 Nej desværre ikk.. der er ret langt og skal med bus.. og min mor har hund (som ikke er glad for katte) og Bacardi har ikk mødt en hund siden han var helt lille der hvor han kommer fra smiley

• #4   20. jun 2010 Det kunne være en god løsning.. Har en cd med afslappende musik som sikkert kunne være godt.. Er bare bekymret for at han skal blive permanent nervøs af alt det støj?

(ja jeg er en lidt pylret kattemor xD har bla.haft ringet til dyrlægen i et sindssvagt øjeblik fordi hans mjav ændrede sig og jeg var bange for at han var forkølet suk suk.. gg )

• #5   20. jun 2010 Hvis han kender din veninde godt, og hun har lyst til at passe ham,. så ville det da kun være rare for ham at have selvskab af hende..
    - Du kunne eventuelt også høre om hun bare har lyst til at kigge til ham i løbet af dagen,.
    - men ja radioen kan da også være en god løsning, så han íkke så nemt bemærker støjen fra håndværkerne..

• #6   20. jun 2010 Ja jeg tror jeg hører om hun vil kigge over. Er ikke meget for at flytte ham rundt, han skal også til dyrlæge i løbet af ugen og vil nødigt stresse ham smiley radioen får klart lov til at køre så det kan overdøve det værste af støjen smiley

• #7   21. jun 2010 Ja selvf, skal man også tænke på ikke at streese katten.. men synes i hvertfald det er en god ide hvis hun nu alligevel har tid til at se til din kat (: så skal han nok klare den med radioen som selvskab mens du er væk (:

• #8   21. jun 2010 Jeg spørger hende i hvert fald smiley hun skal ikk noget og bor tæt på.. så det ville være perfekt! ja jeg håber han nok skal klare den smiley

• #9   21. jun 2010 Hej Louise

Jeg kan godt forstå dig, jeg ville heller ikke bryde mig om at mine katte skulle være alene hjemme, slet ikke når støj forventes og du ved han bliver bange.
    Det er en rigtig god idé med radioen, din veninde, tror du ikke du kan lokke hende til at flytte ind hos ham, så han slet ikke skal være alene?
    Det ville jeg forsøge, hvis det var mig
    Held og lykke med det
    smiley
    Pia

• #11   21. jun 2010 Jeg har fået hende til at komme forbi og være hos ham et par timer og så prøver jeg at komme tidligt hjem smiley Radioen skal stå tændt..
    Håndværkerne bruger kun den ene dag på at lave køkkenet så tror ikk de kan tage hensyn smiley
    Men hvis hun er hos ham så tror jeg det går.. Hun har lovet at tage ham ud i snor hvis vejret er til det så han oss kan komme lidt på afstand af støjen smiley

Kommentér på:
stakkels bacardi :(

Annonce