487 visninger
|
Oprettet:
stakkels bacardi :( {{forumTopicSubject}}
på tirsdag går det igen løs med håndværkere i bygningen da endnu en nabo skal have lavet nyt køkken.. sidste tirsdag lykkedes det mig at være hjemme hos Bacardi som absolut hader støjen og bliver meget bange.. men imorgen, mandag, er jeg nødt til at tage udenbys og sove da jeg skal passe min lillebror og jeg kommer først hjem tirsdag eftermiddag/aften. er det bedst for Bacardi at lade en veninde passe ham hos hende? eller bare lade ham være alene derhjemme selv om han er så bange for støjen? er jo så glad for det bette pus og hader at jeg skal efterlade ham alene hjemme..
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 66
nov 2009
(ja jeg er en lidt pylret kattemor xD har bla.haft ringet til dyrlægen i et sindssvagt øjeblik fordi hans mjav ændrede sig og jeg var bange for at han var forkølet suk suk.. gg )
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
- Du kunne eventuelt også høre om hun bare har lyst til at kigge til ham i løbet af dagen,.
- men ja radioen kan da også være en god løsning, så han íkke så nemt bemærker støjen fra håndværkerne..
nov 2009
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
nov 2009
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg kan godt forstå dig, jeg ville heller ikke bryde mig om at mine katte skulle være alene hjemme, slet ikke når støj forventes og du ved han bliver bange.
Det er en rigtig god idé med radioen, din veninde, tror du ikke du kan lokke hende til at flytte ind hos ham, så han slet ikke skal være alene?
Det ville jeg forsøge, hvis det var mig
Held og lykke med det
Pia
nov 2009
Håndværkerne bruger kun den ene dag på at lave køkkenet så tror ikk de kan tage hensyn
Men hvis hun er hos ham så tror jeg det går.. Hun har lovet at tage ham ud i snor hvis vejret er til det så han oss kan komme lidt på afstand af støjen
stakkels bacardi :(