561 visninger
|
Oprettet:
mad {{forumTopicSubject}}
ved godt den har været oppe før, men sidder nu og ser en side med royal cannin foder...
og der er meget mere end jeg troede...
nu får garfield mad efter sin race, main coon.
meen komme helt i tvivl...
der er også til indoor cats?
og til hairballs?
og beaty & care?
kan de være bedre til ham?
kan de evt. gøre noget ved hans problem med store hårtotter/knuder?
nov 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 306
hvor stor kan forskellen lige være på main coon og perser fodder ex. og alt det andet for den skyld
nov 2005
men det ligner ikke noget han har haft i maven... ligner bare en tot pels der er nulret lidt -undre-
en skam når jeg i mange år har ønsket mig main coon
nov 2005
har haft ham siden august
nov 2005
og det med kattemad er jo også ændret en del gennem årene... nu er der jo nettop 10 forskellige til hver race... hvor folk fra 10 år siden (med mindre de var opdrættere) som regel gav deres katte rester el.billig mad.
har faktisk haft en kat der kun ville have faktas det billigste (uanset hvad jeg gav hende)
nov 2005
har også været ret meget på bar bund men har det også lidt sådan at det ik er nødvendig at kaste en milion efter en kat
han er hygge kat med stort H....elsker ham allerede højt, men kan en kat være så fornem at den skal leve som konge i forhold til sin ejer? kender flere der lever af billigere mad og bare får en sjat olie i maden (både langhåret hunde og katte)... og de mangler intet, perfekt form og pels.... så dilema er der nok af. man vil jo nødig gøre noget galt...
nov 2005
ja jeg gav 700kr for garfield...meen der fulgte 10kg royal cannin med og et af de der kradsebrædt tårne...såh var jo bare tingene jeg betalte for.
he he jeg har så barn...og kan se hvad du mener... før var jeg ik så højtidlig med hvor varmt her skulle være, men nu skal der være varmt nok. hun må for guds skyld ikke fryse... der har hverken hund el.kat så problemer
nov 2005
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 108
mad