Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cat stop spray.
  • #1   24. jun 2010 Nej mine kradser ingen steder de ikke må og har aldrig gjort det. Kun dørmåtten får ind imellem en lille tur, men det kan jeg sagtens leve med. Men jeg har osse flere små og store klatremiljøer til dem.

• #2   24. jun 2010 Brug evt. noget baldrian på de steder den MÅ bruge smiley
    Min kat har heller aldrig brugt sofa eller andet udover sit kradsemiljø og en kokosmåtte .

• #3   24. jun 2010 Jeg har erfaring med det, da min misling synes det er lidt sjovt at lege med nogle bestemte ledninger. Sprøjtede katstop over DET HELE i det område. Hun var meget ligeglad. Men til gengæld havde lugten åbenbart sat sig på mine hænder, for efterfølgende kunne jeg ikke komme i nærheden af hende uden hun lukkede øjnene sammen og løb sin vej. Det tog en del håndvaske før det blev godt igen.
    Hun reagerer heller ikke på baldrian eller catnip smiley Ikke let at narre hende.

Jeg har hørt at citronsaft skulle hjælpe som catstop - har dog ikke prøvet det selv.

• #4   25. jun 2010 De har masser de gerne må kradse i, og har prøvet baldrian og feliway uden held....

Ved sgu ikke hvordan jeg så skal få dem til at stoppe... smiley

• #5   15. jun 2011 har det samme problem også med ledninger, han vil ik lade dem være ! ):

Kommentér på:
Cat stop spray.

Annonce