{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Snarlig flytning what to do?? {{forumTopicSubject}}

Ja vi skal flytte i en ny og større lejlighed på tirsdag og nu er mit spørgsmål hvordan jeg bedst flytter vores lille Chili uden hun bliver helt forvirret over det. Det er en kæmpe omvæltning for hende, det er jeg godt klar over. Havde selv tænkt på at tage hende i hendes transportkasse sammen med mad,vand og kattebakken og så sætte hende ind i et rum hvor hun kan være, hvor døren selvfølgelig er låst ind til.

Hvordan har i gjort det de gange i skulle flytte??
Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snarlig flytning what to do??
  • #1   24. jun 2010 Da vi flyttede hertil blev Igor så stresset, at han fik feber smiley Mit bedste råd til dig, er at lade katten indtage det nye hjem et rum ad gangen smiley

• #3   24. jun 2010 Tusind tak for jeres svar. Havde også tænkt mig at hun først kommer ud af hendes kasse når vi er færdige med at sætte møblerne på plads, og når der er faldet lidt ro på igen smiley Men vil købe en sele til hende så hun kan komme med os ud på altanen smiley Lejligheden er 84 kvm og er en 3 værelses, og det vi har nu er en 2 værelses på lidt over 60 kvm så det bliver en mærkbar forandring for hende smiley Men også skønt for så får hun noget mere plads at boltre sig på smiley

• #4   24. jun 2010 Jeg gjorde sådan:

*Værelse var i forvejen gjort klar i ny bolig.

*Straks flyttemænd ankom, kom jeg kat i (feliwaysprayet) transportkasse, og jeg og kat kørte afsted til ny bolig.

*Vi blev i det i forvejen klargjorte værelse (med grusbakke, mad, vand, hyggetæpper mm.) bag lukket dør, indtil flyttemænd var færdige.

Især hvis man flytter fra en lille bolig, hvor der ikke er mulighed for at holde katten i et seperat rum, er dettte en supergod måde. Men det kræver, at man har folk til at slæbe møbler og kasser, da man jo selv skal være sammen med katten fra start til slut.

PS: Mht. altan, så overvej at sikre den med med net fra bund til top. Det er meget mindre bøvlet for jer, og MEGET bedre for katten selv at kunne gå ud og ind ad altandøren end enten ikke at komme med derud eller skulle have sele på for at komme det.

Kommentér på:
Snarlig flytning what to do??

Annonce