433 visninger
|
Oprettet:
Snarlig flytning what to do?? {{forumTopicSubject}}
Ja vi skal flytte i en ny og større lejlighed på tirsdag og nu er mit spørgsmål hvordan jeg bedst flytter vores lille Chili uden hun bliver helt forvirret over det. Det er en kæmpe omvæltning for hende, det er jeg godt klar over. Havde selv tænkt på at tage hende i hendes transportkasse sammen med mad,vand og kattebakken og så sætte hende ind i et rum hvor hun kan være, hvor døren selvfølgelig er låst ind til.
Hvordan har i gjort det de gange i skulle flytte??
Knus
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
*Værelse var i forvejen gjort klar i ny bolig.
*Straks flyttemænd ankom, kom jeg kat i (feliwaysprayet) transportkasse, og jeg og kat kørte afsted til ny bolig.
*Vi blev i det i forvejen klargjorte værelse (med grusbakke, mad, vand, hyggetæpper mm.) bag lukket dør, indtil flyttemænd var færdige.
Især hvis man flytter fra en lille bolig, hvor der ikke er mulighed for at holde katten i et seperat rum, er dettte en supergod måde. Men det kræver, at man har folk til at slæbe møbler og kasser, da man jo selv skal være sammen med katten fra start til slut.
PS: Mht. altan, så overvej at sikre den med med net fra bund til top. Det er meget mindre bøvlet for jer, og MEGET bedre for katten selv at kunne gå ud og ind ad altandøren end enten ikke at komme med derud eller skulle have sele på for at komme det.
Snarlig flytning what to do??