{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Forsættelse af ÅH NEJ tråden ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag talt med dem der har købt min dreng, hun var rigtig sød og var til at tale til fornuft, håber jeg smiley

Hun ville ikke af med katten, de var så glade for den og han har et godt katteliv, som hun sagde, han løber nemlig frit !!!!!!

Jeg fortalte hende om faren ved det, altså sygdomme, når han parrer vilde katte, hendes svar var, nej nej han bliver vaccineret ..

Vi snakkede i næsten en time og enden blev at jeg må komme op og se ham smiley Hun har fjernet ann fra den blå avis og det bedste, han bliver kastreret smiley Jeg tilbød nemlig at det ville jeg betale, så heldigvis var hun til at snakke med og ikke det jeg tænker, når jeg hører ordet BYB.
De er en familie som har købt en fertil dreng, fordi de gerne ville lave killinger på deres pige og så kunne de købe ham til..........Hold fast 2000kr

Jeg er så rasende på den opdrætter, har talt med hende hun løj mig lige op i ansigtet, hun sagde det var ex kæresten der havde solgt ham, men de nye ejere siger at det var hende der var med ham


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsættelse af ÅH NEJ tråden ;)
Kommentér på:
Forsættelse af ÅH NEJ tråden ;)

Annonce