586 visninger
|
Oprettet:
Hannibal er løbet væk :'-( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Hannibal har ikke været hjemme siden i lørdags d. 26/6 omkring middagstid.
Han har altid været både inde og udekat og han har aldrig været længere væk hjemmefra end fra morgen til aften, og tit har han lige vendt forbi og sagt hej om eftermiddagen...
Er bare så ked af det, er bange for at han ikke kommer hjem igen ligesom Salli sidste år, hun er aldrig vendt hjem igen
Savner ham rigtig rigtig meget, han er/var en rigtig mors mis der brokkede sig hvis ikke jeg holdte ham i poten når vi skulle sove
Måtte bare lige ud med mine frustrationer over han er væk
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 43 Svar: 663
Er han kastereret?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
Jeg har en gang oplevet at min gamle hankat kom hjem efter et år, stald kat ude kat,. men dagen efter kom han lige hjem som om han ville sige farvel,. meget underligt,.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
efterlysninger andre steder end KG
Hejsa
Er han kastreret og øre/chipmærket?
Det meste af nedenstående er sakset fra en anden tråd, hvor Tinka har givet mig lov til at 'genbruge' hendes rigtigt gode råd.
Derudover har jeg fundet:
(link fjernet)
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67146
Pia D - Hvis det er nedenstående, du tænker på, så er det mig, der har forfattet det. Du må hjertens gerne kopiere:)
HVIS DIN KAT LØBER VÆK
Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)
Lad om muligt et vindue stå åbent.
Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.
Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.
Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.
Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.
Efterlysningsannonce i lokalavisen
Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.
Og efterlys på diverse kattefora.
Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).
Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.
Jeg håber i finder ham hurtigt og håber du er rar at opdatere tråden her, når han er hjemme igen.
Held og lykke
Pia
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 45
Prøver nu på at få et par timers søvn, har vandret oppe det meste af natten og gået rundt i området og fløjtet og kaldt på ham med hans elskede godbidder.
Han er desværre ikke kastreret - endnu. Det har været meget på tale den sidste måned.
Jeg vil idag gå igang med at sætte efterlysninger op, og gå fra dør til dør med dem i en radius af en km ca, vi bor på landet og der er masser af marker de,kan boltre sig på, derfor føler jeg lidt at det er en nål i en høstak...!?
Samtidig vil jeg også kontakte alle dyrlæger i området og evt Falck. Han har et blåt halsbånd på, med et efterhånden slidt navnetegn (den nye ankom med posten i mandags) men det nytter ikke så meget når nu han ikke kommer hjem...!?
Er så ked at det, jeg håber så inderligt han kommer hjem igen, det gør så ondt
Tusind tak for jeres venlighed og gode råd, det kan jeg bestemt bruge!
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 45
Poly G..
Nej han er desværre ikke kommet hjem - endnu, har stadig håbet om at han kommer tilbage, savner ham helt vild meget, han er væk på 3. uge nu
Hvor længe har din mis været væk?
Trøste krammer til dig!
Hannibal er løbet væk :'-(