{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

når man får en killing mere. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley
Jeg har i forvejen en hunkat, tulle, på et år og har lige fået en hankilling, Basse. Efter et par timers hvæsen lå de og puttede op ad hinanden, så det er rigtig dejigt. Der er bare det, at Tulle leger mor for Basse. Hun slikker ham ren, render i røven af ham konstant og forstyrrer ham i at lege for at beskytte ham. Hvis dette fortsætter, tror jeg det tynger hans udvikling - hvad kan man gøre?
En anden ting er at Tulle altid har været en meget kælen kat! Hun har altid puttet på mit bryst og kommet når jeg fløjter på hende. Efter jeg fik Basse i fredags vil hun aldrig kæle fordi hendes opmærksomhed er 100% på ham. Kan jeg gøre noget, eller er det bare her i starten?
Det ska lige siges at jeg har været meget obs på at give Tulle opmærksomhed, så hun ikk kom til at føle sig overset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man får en killing mere.
  • #2   4. jul 2010 Jeg ville vente og se tiden an. Når han bliver større vil hendes moderinstinkt aftage. Jeg ville vende det til noget positivt, for i andre tråde kan du læse om at de slås og er vildt stressede osv.

    Men som Krista skriver som vil det sikkert hjælpe at få hende neutraliseret.


  • #3   4. jul 2010 Du skal da kun være glad for, at hun har reageret sådan.
    Det er med til at knytte dem til hinanden, og på et tidspunkt vil du igen få hendes opmærksomhed - og killingens også.


  • #4   4. jul 2010 Hun er på p-piller, men bliver neutraliseret så snart hun er færdig med denne pakke smiley
    Jeg er skam også meget glad for det! Jeg syns bare det er lidt synd for ham at han ikke kan tage et skridt, uden hun er i røven af ham smiley


  • #5   4. jul 2010 Der er også en god portion af nyhedens interesse, og hun vil vel også være sikker på, han ikke forsvinder fra hende, nu hvor hun har "fået" ham. :-)))

    PS: Få killingen kastreret samtidig, så får du nok også "mængderabat".
    Husk øremærkning og registrering.


Kommentér på:
når man får en killing mere.

Annonce