{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Maria L
Maria L
Tilmeldt:
27. okt 2009
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47

pjelefamilie {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg går og leger lidt med den ide at blive plejemor for et hold katte ..
Jeg kan se på dyrenesbeskyttelses hjemmeside at der er flere hjem som søger plejefamilier, så jeg vil lige hører om nogen har erfaring med dette ?
Hvilke krav stilles der osv ?

Jeg har også overvejet at gøre det "privat", i form af at tilbyde husly, logi osv. til hittekillinger..
Er der nogen der har erfaringer med dette ?

Jeg kender ikke selv nogen som er/har været plejefamile, så derfor spørg jeg jer ...

Tak !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pjelefamilie
  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #1   6. jul 2010 Det skal tilføjes at vi bor i stor lejlighed, min kæreste og jeg, og vi har en Chihuahua på 13 mdr. som elsker katte. da min mor selv har.
    Andre som har katte her hvor vi bor, har hegnet altanen ind, hvilket vi også vil kunne ...

    smiley


  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #3   6. jul 2010 Hej.
    Det vil jeg da gøre ! (:
    Vidste ikke at det ikke er lovligt, så heldigt at jeg fik spurgt ! smiley


  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #6   6. jul 2010 okay,. Det er jo også meget forståeligt ! Der skal selvfølgeligt være nogle 'rammer/regler' der skal overholdes ! smiley
    Jeg skal også lige have total overtalt 'manden', hvilket nok er lidt lettere når man kan reglerne haha...
    Det viljeg huske, og tak for hjælpen ind til vider ;D


  • Maria L
    Maria L Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 47
    #8   6. jul 2010 Ja, nogen gange kan vil det være dejligt hvis de ikk bestemte noget ! haha smiley
    puha, jeg kan virkelig godt forstår at det kribler i fingerne, når du altid er hjemme ! Og ja, hvis du har så god en kat, så er det med at 'udnytte' det, i en god sags tjeneste!
    Jeg tror selvfølgeligt at det er øv at skulle af med dem igen, men man ved jo at de kommer til nogle gode hjem, når det er i samrabejde med div. organisationer. Og som du siger, hvis de ikke kommer væk kan man jo ikke så godt hjælpe flere, da det nok er de færreste der kan passe 20 katte optimalt ....
    Gode råd er altid gode, hvad overtalelse angår smiley


Kommentér på:
pjelefamilie

Annonce