{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Bo K
Bo K
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 154

ATTENTION Husmødre ! {{forumTopicSubject}}

min indekat er en aktiv pisser.. det vil sige at den syntes at mit tøj er sjovere at pisse på end kattebakken.. så snart den får chancen..

nuvel.. flere stykker af mit tøj lugter stadig af kattepis EFTER det er blevet vasket med 60 grader + vaskedufteting

kan man ikke fylde en spand med vand og noget alovera og så lade det stå natten over.. eventuelt med rodalon ??

som i nok kan høre er jeg en vaske ægte fyr ..
men noget skal gøres ! det er pinligt at opdage at ens ærme stinker af pis når det får krops varme og man sidder til en fest et sted...

( derfor har min kat kælenavnet møgkatten )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATTENTION Husmødre !
  • #1   12. jul 2010 Lad den ligge i blød i rodalon smiley Det tager alt lugten , vask derefter normalt tøjet

• #2   12. jul 2010 luk døren ind til soveværelse så han ikk tiser på dit tøj, få ham kastereret

• #3   12. jul 2010 Hvis katten ikke er sterilliseret/kastreret, så få det gjort..

Hvis det er gjort, så tag katten til dyrlæge og få den tjekket

• #4   12. jul 2010 og måske han har blærebetændelse

• #5   12. jul 2010 få den fikset smiley vil også sige. sørg for den ikke kan komme til dit tøj, nu siger du selv du er en vaske ægte fyr smiley ja så ligger dit tøj sikkert også og flyder når du går i seng om aften smiley lad være med at smide det alle vejne så den ikke kan komme til det

• #6   12. jul 2010 katten er sterilliseret
    har ikke blærebetændelse
    kan bare godt lide at sidde blødt når den pisser..

og hvis jeg kunne lukke døren ind til soveværelset så havde jeg ikke haft dette problem
    men jeg bor i en lejlighed hvor det ikke er muligt at lukke af for nogle steder uden det ville afskære den dens muligheder for at komme på toilettet .. desværre..

ville bare høre om det er muligt at ligge tøjet i rodalon i feks en hel nat uden det tog skade.. og om det fjerner ALT lugt

: )

• #7   12. jul 2010 Charlotte at smide med tøjet er lige så naturligt for mig som at tage makeup på inden fest for dig :X

som singlel fyr må man gerne rode !

• #8   12. jul 2010 kan du ikk putte det i et lukket skab så han ikk kan komme til det?

• #9   12. jul 2010 Jeg ville prøve hvid lageredikke i en spand vand, det er godt til at fjerne lugt med og tøjet tager IKKE skade. Vask gerne gulvet i Rodalon, da det er muligt at gulvet lugter af kattetis, selv om du ikke kan lugte det. Ligeledes kan jeg fortælle om et rigtigt godt råd jeg fik herinde. Bland 1 spsk bagepulver med 1 liter vand i en sprøgteflaske, det er rigtigt godt til at tage uønsket kattelugt.

Ellers må du øve dig i at ramme vasketøjskurven :o)

• #10   12. jul 2010 GGG ja så kan jeg godt se det er et problem.. meen meen nu er jeg så ikke en af de piger/q som bruger makeup, og jaee du har ret i må rode alt det i vil indtil i møder en pige som måske ikke syntes om det, så jaee det er nu i skal rode LOL

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #11   12. jul 2010 Pas på med rodalonen, det er møj giftig for katte. Bare en lille dråbe på gulvet og katten slikker sin pote. Du kan tage noget rodalon i vaskemaskinen og skylle tøjet, tøjet behøver ikke at ligge længe i rodalonen, jeg synes det tager lugte væk næsten med det samme. smiley

• #12   12. jul 2010 Rodalon er IKKE skadeligt for tøjet , dog som Janne siger , skadeligt for katten , Så når du lægger tøjet i blød skal det være et sted den ikk har mulighed for at komme til det smiley Men tøjet vil ikke tage skade .

• #13   12. jul 2010 Det er sikkert at der er noget med katten når den tisser uden for bakken. Ved godt det ikke er det du spørger om, men raske katte tisser ikke alle steder.

• #14   12. jul 2010 kan være du skal ha endnu en bakke, eller bare rengøre den du har noget oftere, mine katte tisser på gulvet hvis de sys bakken er ulækker. og ellers snip snip hvis det ikke er blevet gjort. Og btw. man behøver ikk være husmor for at ku give husmor råd, man skal bare selv ha en mor man kan spørge:)

Kommentér på:
ATTENTION Husmødre !

Annonce