Pis`t Vaek {{forumTopicSubject}}
hej:) Ja er egentlig nok et underlige spørgsmål men da vi skulle købe nyt halsbånd samt loppekur til hundene idag kiggede jeg rundt i butikken og fandt noget der hed PIS'T VAEK (mod katteurin).. Vi har haft det problem at der i vores gamle hus lugtede MEGET at kattepis og intet hjalp.. Nu er vi flyttet og har ændret en masse og det meste af lugten er også forsvundet men den sidder stadig i vores sofa og i et rum hvor vi har haft killinger.. Spurgte i butikken om de mente den kunne hjælpe med at få lugten ud af rummet og det mente de, de sagde at det var det opdrættere plejer at bruge.. Så prøves skulle det altså. og er startet med at vaske vores sofa med det og har nu besøg af min lillebror som plejer at være den der kan lugte det og bad han sidde sig i sofaen og bad ham fortælle om den stadig lugtede, det gjorde den ikke, og det var ikke lige efter jeg havde vasket dem så det har ikk været fordi produktede bare dominerede..
Mit spørgsmål er: Kender i det? Har i prøvet det? Bruger i det og når man har vasket med det og kattene ikk tisser det sted igen, hvor længe holder den så lugten væk?
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 64 Svar: 223
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 108
aug 2008
Felis: Egentlig burde jeg ignorere dit indlæg men føler alligevel jeg må forsvare mig selv. I vores gamle hus var ikk særlig rart da kattene mente de måtte skide og tisse hvor de ville dog IKKE i møblerne men lugten kommer jo til at sidde i møblerne alligevel..
Lisbeth N: Ved heller ikk hvorfor jeg skulle pilles sådan ned fordi jeg spørger ind til et produkt..
Tina M: Okay.. Håber det nu da de ikk tisser indenfor mere, at det har fået lugten væk..:) Prøvede med klorin før som jeg fik a vide ville hjælpe men det gjorde det ikke..
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 108
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
Ang det med at de ALDRIG holder med at strinte hvis de først er begyndt er jeg nu ikke helt enig i, det har vi prøvet hele 2 gange nu, men der er selvfølgelig ingen garanti for at de holder
held og lykke med rengøringen
aug 2008
Pis`t Vaek