{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Skift af køn {{forumTopicSubject}}

Er der andre der mirakuløst har opdaget at deres katte skiftede køn? smiley

Min mor havde en fin lille hanmis. En rigtig bandit med krudt i numsen og altid frisk på ballade. Han blev tjekket ved dyrlæge da han var 12 uger, 16 uger og 1 år. De var alle enige om at det var en rigtig fin dreng og at han nok skulle blive en stor flot hanmisser.

Vi sidder så en dag og snakker om at det bette pus skal kastereres. Jeg vil så lige tjekke at alt er faldet ned som det skal osv. Meeen jeg for så fingre i missen og jeg kan bestemt ikke se nogle kugler. Hmm jeg pudser lige øjne og kigger igen. Men niks det var sgi da en fin lille pige. Ups, der havde dyrlægerne da vist taget fejl og det samme havde min mor. Heldigt at hun ikke allerede havde bestilt tid til kasteration *GGG*

Er der nogen af jer der har oplevet noget i den stil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af køn
  • #1   16. jul 2010 Hehe hvor sjovt... men da jeg var mindre købte vi en kanin hos en dyrehandel som var en pige... Og vi kaldte hende så mille.. Men nogle år efter sad mig og min veninde og legede med den i haven hvor efter hun lige pludselig råber "sådan en har en pige-kanin altså ikke" tror hele nabolaget kunne høre hende... Det viste sig så at det åbenbart var en dreng, men den blev ved med at hedde mille:)

  • #2   16. jul 2010 Min mor var plejemor for to killinger, hun havde set i Inges Kattehjem. Det var meningen at min mor bare skulle passe dem indtil de blev 12-14 uger gammel (mener jeg nok), og så skulle Inges Kattehjem finde nye familier til misserne. Men min mor blev så glad for de her killinger, at hun valgte at beholde dem begge. Det var en han og en hun, som blev kaldt Mads og Misse.
    Inges Kattehjem havde så lovet at de ville betale for neutralisering af begge misser når de var gamle nok, og der blev bestilt tid hos en dyrlæge.
    Så kommer misserne hjem fra dr. dyr - og minsandten om ikke Misse blev KASTRERET! smiley
    Det har vi grint meget af i min familie.. Men han hedder dog stadig Misse smiley


  • #3   16. jul 2010 mine forældre har prøvet det samme hvor vi alle sammen troede det var en hunkat men tja dyrlægen ringede jo så samme dag den skulle stereliseres og spurgte så om det ikke var iorden han kastrede den i stedet for haha men jah katten hedder stadigvæk piv

    det skal så osse lige siges at han lignede en der var 3-farvet og der er vidst noget om det kun er hunkatte der kan være det


  • #5   16. jul 2010 Ih ja mon ikke. 2 dyrlæger og jeg tog fejl af kønnet og troede det var en hun killing, senere fik den "kugler" og var så en han..

  • #6   16. jul 2010 Mange tak for jeres historier. Det sker vist oftere end man tror, at der tages fejl af kattenes køn:-)

    Lisbeth: Stakkels lille mis, at den så blev åbnet unødvendigt men det var da heldigt de opdagede fejlen:-)


  • #8   18. jul 2010 *Griner* ej hvor sjovt dette vidste jeg slet ikke, tjekker lige Oliver om han måske i virkeligheden er en Olivia smiley

    NEJ den er go nok - Han er en Oliver!


Kommentér på:
Skift af køn

Annonce