{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Hjælp Ace er løbet væk {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil lige lave en efterlysning af min indekat Ace. Han løb hjemme fra den 17/7. Han er cippet men fandt udaf da jeg ville efterlyse ham at dyrlægen har lavet en mega brøler og glemt at få ham registeret i katteregisteret så nu er de ved at finde ud af hvad de skal gøre, smiley typisk. Ace er her på forumet, Han er verdens dejligste bengaler. og en Rigtig smuk fætter. Vi bor i aalborg øst området. så hvis du ser ham træske rundt vil vi meget gerne høre fra dig på 24246974 så vi kan få ham hjem. Det er hjerteskærrende at høre hans bror gå rundt og kalde på ham hele tiden smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Ace er løbet væk
  • #1   19. jul 2010 Uha, det gør mig ked af det på jeres vegne. Skynd dig at ringe til Kattens værn, der jo ligger i Aalb Ø, så de er forberedt på at det er jeres, dernæst sæt hurtigt plakater op osse i Føtex osv. Tag hans bror med rundt, det kan være han kan høre ham eller omvendt. Jeg glemmer aldrig da min ved et uheld slap ud, vi ledte dag og nat og i øsende regn og blæst. Men han kom hjem igen, heldigvis. Han var blevet lukket inde, så undersøg osse den mulighed i nabolaget.

    Held og lykke med at finde ham.


  • #2   19. jul 2010 Hejsa har prøvet katten værn, tror jeg fik fat på en person med en dårlig dag. Hun ville i hvert fald ikke hjælp men fandt en efterlysningsordning på deres hjemme side som han også er inde på.


  • #3   19. jul 2010 Lige for at udspecifisere hvor han er løbet væk fra i Aalborg øst. Vi bor på Herning vej helt oppe ved humlebakken.

  • #5   19. jul 2010 Ihh Lisbeth, så har jeg set dig før, det er jeg sikker på. Og godt du kigger efter den "lille" mis.
    Jeg er selv ked af at jeg ikke bor i området, men har lige bedt nogen jeg kender derude kigge efter den og medsendt billede herfra KG, håber ikke det gør noget Charlotte. I forhold til at din dyrlæge har glemt at tilmelde ham registeret, så kan han jo skynde sig at gøre det nu, han har jo nummeret på chippen.


  • #6   19. jul 2010 Hejsa Alle Sammen
    Ace er blevet fandet her til aften og er kommet hjem igen. ¨Tak alle sammen for hjælpen og støtten til at finde ham. Han blev fanget 100 m fra hjemmet så var nok også på vej hjem. Han var i hvert fald meget sulten smiley


Kommentér på:
Hjælp Ace er løbet væk

Annonce