{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

Lotte M
Lotte M
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9

Tiger er væk {{forumTopicSubject}}

Vi har ikke set vores kat siden lørdag aften, han er kastereret og vi har aldrig oplevet at han har strejfet, Er der nogle herinde der har erfaring for om en kastereret hankat godt kan finde på og strejfe alligevel? Han er virkeligt savnet.. Håber I kan hjælpe mig, Kh Lotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tiger er væk
  • #1   19. jul 2010 Vores er også begyndt at gøre det her i løbet af sommeren, han er væk 3-5 dage af gangen og er så hjemme et par dage for at tanke op. Vil dog mene det er en god idé at få folk til at tjekke skure mm da det er fatalt hvis en kat bliver lukket inde i denne varme

• Lotte M
    Lotte M Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 9
    #2   19. jul 2010 Er han også kastereret?

• #3   19. jul 2010 Jeg har været ude for at min kastrat blev væk og var det temligt længe. Det viste sig han var låst inde, ikke så langt herfra på en byggeplads. De holdt ferie og først efter ca 10 dage blev han lukket ud. Så det er altså vigtigt at du osse lytter efter og tjekker skure garager og lignende ved naboer, der eventuelt er taget på ferie.

• #4   19. jul 2010 Vores kastater strejfer ikke smiley Har aldrig gjort det. De kommer også ind hver aften inden jeg går i seng smiley

Kommentér på:
Tiger er væk

Annonce