{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

klør sig i ørerne :) {{forumTopicSubject}}

hej i kære KG'er smiley

var lige til det årlige sundhedstjek + vaccine med min misser , jeg havde på det seneste observeret han var begyndt at klø sig i sine øre. ..

jeg fortalte dyrelægen om mine obsevertioner og han tjekkede ham så for øremider, det var det så heldigvis ikke, men dc. dyr mente han dannede meget ørevoks .. smiley

desuden har han en lille knub (uden på) på øret som dyrelægen sagde jeg skulle holde øje med, det startede som et lille sår som nu har udviklet dig til ja en slags "knub" som er hudfarvet hvor der ikke er hår på ..

er der nogen der ved hva det kan være ?

knus charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klør sig i ørerne :)
  • #2   20. jul 2010 gjorde jeg også man han vidste ikke hva det var, og sagde jeg skulle holde øje med det ? ...

    øhm og var nysgerrig og der var nogle kloge hoveder heridner der måske vidste hva det var smiley


  • #3   20. jul 2010 det kan være arvæv. Men det kan osse være et eller andet udefra der er kommet ind i såret, hvor det så senere kan danne en byld. Ja, det kan være meget andet, men her var et par bud. Men det er svært at sige, en knop beskriver ikke meget, det er nemmere at sige noget hvis man så den og mærkede på den.

  • #4   20. jul 2010 Jeg opdagede at min Amira havde foderallergi, netop da hun begyndte at klø sig i ørerne.
    Er der nogen form for irritation nogen andre steder? Små bitte sår eller skrammer eller noget? Evt. sår på læberne?
    Rensede dyrlægen øret op for ørevoks - og hjalp det?


  • #5   21. jul 2010 ja dyrelægen rensede ørene og det er da osse blevet bedre ..

    han har ikke sår eller rødme nogle stedet på kroppen .. så synes nu det er lidt underligt ? ..


  • #6   21. jul 2010 Mjaj, kløende ører alene er lidt lidt at vurdere noget på.
    Men hvis det er sådan, at det kommer igen og igen og igen med en uges mellemrum eller mindre, så var det i hvert fald værd at have i baghovedet, at du måske skulle prøve noget allergifoder. Enten det dyrlægen sælger eller f.eks. http://www.zooplus.ie/shop/cats/dry_cat_food/wellbeloved_catfood/wellbeloved_cat_adult/126910 (sender til Danmark for blot 3,9 euro). Det er meget vigtigt, at det er et foder helt uden de protein- og kulhydratkilder, der er i kattens nuværende foder, og det finder du hverken i supermarkedet eller hos dyrehandlen, desværre. Det skal ikke være nemt smiley
    Fik du så ørerensemiddel med hjem, så du selv kan rense? Kan huske da min kat gik rundt med problemet, hvor desperat hun var. Så var det godt hurtigt at kunne opløse og rense ud efter dyrlægens anvisning.


Kommentér på:
klør sig i ørerne :)

Annonce