548 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

OMG ! Katten kom ind ! OMG ! Katten kom ind !

jeg fremlyste for kort tid siden en lille mis som går rundt her ude , nå , men jeg var så lige nede med skrald , og da jeg kom op i lejligheden ku jeg høre hvæsen og tumult fra stuen ! Asti hvæsede og knurrede af katten , men den gik bare ud i køkkenet som om den ejede det hele , da jeg ville tage katten for at smide den ud , kommer Asti bare fræsende og OVERFALDER killingen , hun bider løs og kradser som en gal . det lykkedes mig at bryde ind og tage killingen op og sætte den ud igen .
Hun går og våger over hele lejligheden nu . Den killing var absolut ikke velkommen her ku jeg ligesom fornemme ! Hold da op , hvor blir man da forskrækket :s

Hvis du er nået så langt som til nu , beklager jeg at det blev lidt langt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG ! Katten kom ind !
  • #1   24. jul 2010 Sikke da et galt spetakkel, hende Asti *GG* Hun viste både dig og killingen at hun ikke vil have selvskab. Men det lyder og ser drabeligt ud.
    Men stakkels lille killing, jeg vil godt nok ønske der er nogen der ejer den. Det er snart efterår og vinter selv om temp endnu er høj

• #2   24. jul 2010 Ja det så noget voldsomt ud da smiley Asti begyndte os at hvæse helt vildt da katten gik hen til mig for at snakke . ku næsten høre den sige : HOLD DIG FRA HENDE , DET ER MIN MOR smiley

Ja Heidi , men den stod kun på meget lidt klem så asti ikk ku komme ud , men det ku den bette killing altså ..

Marianne : Jeg håber os så inderligt at nogen ejer den smiley Men ingen har endnu meldt sig , har fremlyst den alle steder og har sedler oppe over hele byen :s Vil bare gerne vide med sikkerhed at den har et hjem .

• #3   24. jul 2010 Det lyder da heller ikke som nogen rar oplevelse må jeg sige, jeg tror jeg var blevet lige så forskrækket som dig. Der render også virkelig mange katte rundt uden halsbånd, neutraliseret eller øremærkning og om aftenen kan jeg høre hvordan de slås!! Lyder heller ikke rart!!

• #4   24. jul 2010 Nej det er frygteligt Linda og der er rigtigt mange lige for tiden.

Og ja, det kan jeg godt forstå Pulleh. Alt for mange har ikke, det er så trist.

• #5   24. jul 2010 Jaa linda :s men for pokker hvor blev jeg nervøs for om der sku ske nogen af dem noget ! Men det ser ikk ud til at nogen er kommet mere til skade end chokket .

• #6   24. jul 2010 Ja det er virkelig så sørgeligt hvor mange katte der bare render rundt og som ingen ejer har.. Kan ikke lade være med at tænke på alle de sygdomme og uønskede killinger som det medfører.. Har set flere hankatte herude og de var i hvert fald IKKE neutraliseret..

Pulleh kan virkelig godt forstå at du var bange for der skulle ske Asti noget, sådan ville jeg også have det hvis det var mig!!

• #7   24. jul 2010 Har du set katten siden?

• #8   24. jul 2010 Fik du egentlig nogen til at tjekke øremærket?

• #9   24. jul 2010 Linda G: ja, den render bare rundt uden for bygningen ..

Mette K: ja min dyrlæge tjekkede det , men den er ikk registreret nogen steder smiley De har forsøgt at kontakte dyrlægen som havde lavet tatoveringen , men der var åbenbart gået noget galt i deres system så de ikk havde fået navnet på vedkommende :s sjusk siger jeg bare .
    Men min dyrlæge siger at det desværre ikk er det første tilfælde fra den dyrlæge . smiley

• #10   24. jul 2010 Linda g : har tjekket asti op til flere gange for eventuelle rifter eller bidsår , men har intet fundet (heldigvis) , hun er heldigvis os faldet til ro igen . Tvivler på at katten kommer ind igen i hvertfald .

• #11   25. jul 2010 Det er da noget elendigt svineri. En ejer der gør det rigtige og får sin kat tattooveret og så bliver det ikke engang registreret hos dyrlægen. Men det blev min den første heller ikke, fandt jeg ud af, heldigvis uden der var sket noget. Jeg tjekkede bare for "sjov".
    Jeg håber at de oprindelige ejere ikke bare har smidt katten ud og gør en indsats for at få den hjem igen. Det er ikke til at holde ud at tænke på alle de katte der ikke har et hjem.

• #12   25. jul 2010 Pulleh: Jeg er rigtig glad for at høre at der ikke er sket noget med Asti, og hvor er det frustrerende at den stadigvæk render rundt uden at have et hjem smiley Det er deprimerende at tænke på hvor mange vilde og uønskede katte der er, og der er ikke ret mange af dem som er blevet neutraliseret!!

Kommentér på:
OMG ! Katten kom ind !

Annonce