{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Thomas O
Thomas O
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

separation angst ? {{forumTopicSubject}}

Har nu haft min lille killing i 14 dage. Men den lille røver, er simpelhen så bange for og opdage nye ting selv smiley ,. Syntes det er lidt sjovt, men ved ikke om det kan blive et problem for katten. Har prøvet og gå nogle ture i haven med den, men den ville hellere ind end jeg vil. Ville høre om der var nogen der evt havde nogle råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  separation angst ?
  • #1   3. aug 2010 Det er jo stadig forholdsvis nyt for den det hele , og den kender ikke dig 100 % endnu , er sikker på det nok skal blive bedre når den finder ud af at den kan stole på dig smiley Det er forskelligt fra kat til kat hvor lang tid der går før de falder helt til , det tog f.eks. 3 måneder før min kat ville snakke rigtig med mig , og enhver lyd gjorde den bange , så tror bare du skal blive ved at prøve og tage det stille og roligt smiley

• #3   3. aug 2010 Hvad er det for ting, du mener, at killingen er bange for selv at opdage? Er det kun når du går tur med ham ude? Og har han sele på?

At komme ud er overvældende med alle de mange indtryk, og hvis katten så har sele på, og dermed ikke har ordentlig bevægelsesfrihed og mulighed for at flygte, så er det klart, at katten let bliver skræmt.

Hvis katten viser at den gerne vil ind, så lad den komme ind.

Og så er der forskel på kattes psyke og temperament. Det er ligesom med mennesker. Nogle tager alting i stiv arm, andre bliver let nervøse.

Kommentér på:
separation angst ?

Annonce