Er blevet missemor - ellers aflivning Er blevet missemor - ellers aflivning
Blev ringet op af min mor omkring kl 13 i dag om jeg kunne tage en killing eller flere, da hun stod med 5 små killinger der ville blive aflivet kl 14 hvis ingen ville have dem - det kunne jeg ikke have og bad min mor om at tage dem alle! Det gjorde hun og jeg har hermed 3 søde små killinger (hun har selv de sidste 2) på omkring 8 uger i følge dyrlægen, en lille bitte gråstribet en på 650 gram, en sort med hvid på 700 gram og en hvid med sort på 970 gram... De har været en tur ved dyrlægen og ligger nu og sover mens jeg laver mad til dem, og så håber jeg at jeg kan komme af med dem inden længe... Skal lige have styr på køn og sådan...
De er taget fra en dranker der ikke kunne passe dem og de boede i en stor svinesti af beskidt tøj og pis og lort.. Håber de får et bedre liv nu og fremover :o)
Desuden har de fået navne der passer dem
Grå - Gnavpot - hvæser af alt
Hvid - Søvnig - sover hele tiden
Sort - Dumpe - bare så det passer ind
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Måske kan hun hente hende også, for hun savner helt givet sine killinger - og de hende!
nov 2005
nov 2005
Har dem lukket i min gang så hundene ikke er hos dem, og går ud til dem ofte for at se om alt er okay... Håber dog snart at de får lavet lidt på bakken :o)
Er blevet missemor - ellers aflivning