722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

P*S , Allergisk reaktion ! P*S , Allergisk reaktion !

Ja , MEGA øv . Som man lige troede at Asti var i bedring , den var helt gal her i eftermiddags . Hendes tilstand var total forværret ! Nå a sted til Dr. dyr igen , hun havde fået en allergisk reaktion , af penicillinen , som åbenbart havde fået den inflammatoriske tilstand til at koge helt op . smiley Er fuldstændig grædefærdig ! Er så nervøs for min lille skat !
Nå , men dyrlægen ville beholde hende natten over , for den var helt gal . Savner hende sådan her hjemme smiley
Hvorfor er ALT bare i mod mig i tiden ?
Har sku brug for lidt trøst og støtte her smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P*S , Allergisk reaktion !
  • #2   5. aug 2010 Åh, hvor synd for dig smiley Og for din misser selvfølgelig smiley Håber hun har det bedre imorgen... Stor stor trøstekram til dig fra mig smiley

• #3   5. aug 2010 JytteV , hun var syg , og kom på penicillin , og det er det hun har reageret på . smiley
    Det er helt forfærdelig , aner ikk hvordan jeg skal sove uden hende i nat smiley
    Tak yvonne . Det er sku rart med nogen der lige trøster en lidt når man nu bor alene smiley

• #4   5. aug 2010 Jeg håber i hvertfald på godt nyt når jeg skal ud til hende i morgen , og så håber jeg at jeg kan få hende hjem igen !

• #5   5. aug 2010 Det er jeg rigtig ked af at høre smiley Håber hun har det bedre i morgen, og at du kommer igennem natten...

• #6   5. aug 2010 For f*nden pulleh, nu må ulykkerne da snart stoppe. Den arme lille Asti og stakkels dig. Kæmpekram herfra og god bedring til den lille stakkel

• #7   5. aug 2010 ENIG Marianne . Er bare så træt af det hele nu smiley Men trods alt , sagde dyrlægen at jeg ikk sku bekymre mig for meget , han så ingen grund til at sige at hun var i direkte livsfare , så det er da en trøst . Og han ville gøre hva han kunne for at finde en måde at få bakterierne sparket ud af kroppen på hende, men det er bare så hårdt , for ku jeg bare se hvor elendigt hun havde det smiley

Men den der bestemmer over mit held i øjeblikket er virkelig tarvelig ! Satser på at det var dét og at jeg ikk skal frygte mere komme . Nu er Asti i gode hænder .

• #8   5. aug 2010 Det er virkelig et mareridt det her smiley er ved at gå ud af mit gode skind !! Græder bare big time ! Åååh , den møg kat ! Hvorfor sku den da os blive syg smiley

• #9   5. aug 2010 Ej, for pokker da smiley Nu må det da snart være nok med alle de prøvelser.

Påkørt kat ... og hjemløs kat ... og nu din egen kat syg, og så kan hun tilmed ikke tåle medicinen :(. Dét er barske løjer for enhver katteven.

Jeg sender mange gode tanker til dig og Asti. Håber hun hurtigt bliver helt frisk igen!

• #10   6. aug 2010 Håber Asti ahr det godt nu?

Skriv ned hvad den antibiotika hedder hun ikke tåler - kunne være du stod på en anden klinik en dag - så skal det ihvertfald ikke være det!

• #11   6. aug 2010 Fik hentet Asti i morges , og der var sket en klar forbedring . Han havde arbejdet med hende næsten hele natten , Det viste sig at være en betændelses byld som sad omkring blæren på hende . Bylden blev opereret væk .Heldigvis ikke noget voldsomt . Han kunne gøre det ganske diskret , men jeg fik da vækket hele dyreklinikken , hvor 2 andre dyrlæger mødte ind til hjælp . Hun har det godt igen . Skal holdes i ro og så skal vi til tjek på mandag . Puuuh , Det var dejligt .

Lis : Jeg fik ikke engang navnet på penicilinen , det stod småt på den lille pose jeg havde fået med det , og den tog dyrlægen da jeg afleverede hende , men han har sørget for at skrive det i hendes Journal så det ikk sker igen . Hun er kun på smertestillende og beroligende medicin nu , og så skal vi se det hele an til mandag smiley Pyyyh . Jeg er lykkelig over at det ikk gik værre til !

• #12   6. aug 2010 Hun er stadig meget dvask og kan stadig mærke at penicilinen er i hendes blod . Men dyrlægen mente at det nok ville gå væk snart , da hun fik sin sidste pille i onsdags .

Kommentér på:
P*S , Allergisk reaktion !

Annonce