Terroristkilling under sammenbringning {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har netop fået en 13 uger gammel killing hjem. Har en 1 årig SKØN perser. Han kom i kassen og hun kiggede ind snuste og hvæsede en enkelt gang hvorefter hun gik væk. Da jeg lukkede ham ud, var hun meget nysgerrig i ham. Han var mere nysgerrig i sine omgivelser. Så han gik stille og roligt rundt og undersøgte ting mens hun fulgte ham ca en meter bagefter. Hver gang de så hinanden i øjnene hvæsede de og knurrede. Det gør de stadig her nogle timer efter, men han har indtaget alle Nellys pladser (kurven, sofaen, mit skød osv.). Er selvfølgelig glad for han allerede føler sig hjemme men er det ikke lige lovlig meget? Han ligger og sover og Nelly ligger og ser sur ud. Jeg gør hvad jeg kan for at snakke med hende og skubbe ham ned og væk, for at gøre det så neutralt som muligt. Og hun er begyndt at ligge og rulle lidt rundt, gabe og kigge væk, så hun gør perfekte tilnærmelser til lidt snusen, men han er en rigtig skrapsak og hvæser og knurrer hele tiden. Er det ikke lidt voldsomt for en killing? Burde det ikke være ham der var den underdanige?
Jeg ved jeg bare skal have tålmodighed og at det faktisk går udemærket. Ville bare fortælle lidt og høre om det er "normalt" med sådan en attitudekillingeprins.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.704
feb 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 12
Terroristkilling under sammenbringning