{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Velkomme hjem {{forumTopicSubject}}

Så har "udyret" været på pension i en uge, og nej hvor var jeg ikke populær de første par timer efter han kom hjem igår.
Han gik rundt i hele huset og var tydeligvis meget fornærmet, men alligevel skulle han helst ikke være mere end et par meter fra mig hele tiden!!

Da der så var gået et par timer, fik jeg lige et par hak i armen - for så ku jeg jo lige lære ikke at sende ham på pension en anden gang - og så har han ellers siddet på skødet af mig lige siden.

Så det har været lidt svært at lave noget som helst i huset siden igår eftermiddag med en kat, der konstant skal pusse/nusse, nikke skaller og helst sidde på skødet eller hænge på skulderen.

Men hvor er det dejligt at vide at man har været savnet, og det gælder jo om at nyde det mens man kan - der går jo nok ikke mere end et par dage inden han er sig selv igen og kun gider nusse en gang i mellem ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velkomme hjem
  • #1   10. aug 2010 Hehe ja det er dejligt når man rigtig kan mærke de har savnet en smiley

• #2   10. aug 2010 Det er rart at føle sig elsket af i hvertfald én smiley Bare jeg har været på arbejde en dag , så vælter asti mig nærmest omkuld så hurtig skal hun op og sige dav smiley Hun har fået en mani med at ville springe op i armene af en lige når man træder ind af døren , og når så hun har sagt hej , så skal hun ned i en fart , slut med det smiley

Det er nu meget underholdene og se deres reaktioner på mange ting smiley

• #3   11. aug 2010 Mine forældre tog på ferie i to uger, mens jeg dagligt besøgte deres kat og også overnattede et par gange. Hun var en sveske hver gang jeg kom forbi og opførte sig rigtig fint. Da mine forældre først kom hjem, hvæsede den lige i 20 min i træk, derefter blev den meget kælen og ville putte med min mor hele dagen. Ligesiden har den sovet oppe i sengen hos min mor og er mere kælen end normalt (:

Kommentér på:
Velkomme hjem

Annonce