{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

FRYGTELIGT chok! {{forumTopicSubject}}

Vi sidder ved computerne mig og min kæreste og pludselig høre vi en kradsende lyd og vi kigger begge over mod vinduet og ser gardinet sidder halvt ude af vinduet!

Min kæreste kigger ud og Bandit ligger nede på jorden helt fortumlet. Jeg løber ned ad trapperner og ud på græsset og tager min stakkels Bandit i armene , han holder godt fast og miawer en del.
Vi kommer op igen og jeg mærker på ham og ser om jeg kan mærke noget alvorligt og får ham til at gå for at tjekke alt er okay.
Og det ser ikke ud til han har taget skade.
Nu vil jeg se om han opføre sig som han plejer eller om han vil ligge sig og sove det meste af dagene for ellers tager vi til dyrelægen om et par timer.

Når vi alle er kommet over choket.

Han faldt fra 2 sal.
Heldigvis var der græs der nede.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FRYGTELIGT chok!
  • #1   11. aug 2010 Heidi:

    Ja det er vi klar over.
    Også derfor jeg lige holder øje med ham nu smiley

    Vil bare ikke tage ham ind i bus osv lige nu efter det chok det ville også være synd.

    Så nu falder vi lige ned alle sammen.
    Også tager vi nok afsted.

    Så må vi lave afdrags ordning med dem for har ingen penge kun til hans vaccine han skal have på fredag smiley


  • #2   11. aug 2010 Men vi ringer nu og høre min kærestes kolegas kone som er vetinær sygeplejeske hvad hun synes smiley

  • #3   11. aug 2010 Vær især obs på hans tænder og kæbe. Når katte lander, knalder de ofte hagen i jorden.
    De kan også sprænge mellemgulvet!

    Lær her om "nedfaldskatte"
    (link fjernet)


  • #4   11. aug 2010 Nu har vi haft talt med vores dyrelæge smiley
    Hun siger vi skal holde godt øje med ham.
    Og hun ikke havde nogle tider idag.
    Så vi holder øje med ham til imorgen nu.

    Han spiser sin tørkost nu smiley
    Og går rundt omkring igen så vil jeg tjekke hans aføring når han en gang har været derude.


  • #5   11. aug 2010 pu ha da;/ få ham endelig tjekket. Min mors kæreste havde før de flyttede sammen, en lejlighed på ( 2 sal ), og hans kat hoppede ALTID ud af vinduet, og med vilje endda, den ville bare lige ud , og så kunne han ellers efter nogle timer hente hende igen nede for enden af opgangen når hun nu ville ind igen;O hun kom aldrig noget til, og hun gjorde det dagligt, hun blev også kaldt "Tårnspringeren", da først hun gjorde det så tit.. Men få din lille mis tjekket, det kan være sket indre kvæstelser..

  • #6   11. aug 2010 Han ligger lige nu i vores seng og slapper af.
    Når jeg mærker på ham og nusser ham spinder han men ikke som gjorder det ondt smiley
    Han røre sig ikke når jeg mærker på ham laver ingen hurtige bevægelser.
    Så alt i alt ser det godt ud smiley

    Selvom jeg mener det er mirakuløst slupper med en knækket tand når en 15 uger gamel killinger ryger ud fra 2 sal.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.370
    #7   11. aug 2010 Husk at katte også spinder hvis de har smerter, for at berolige dem selv og omgivelserne som en vildkat ville gøre. Men pøj pøj med det lille pus, håber det bedste for ham. smiley

  • #8   11. aug 2010 Ja det er jeg klar over smiley
    Nu har han også fået lidt oksekød at komme sig på ^^


  • #9   11. aug 2010 Ja det er det samme herhjemme smiley
    Jeg elsker at bruge penge på mine dyr, de har også næsten lige fået nyt kradsetræ fordi nu har vi jo 3 katte også var det gamle ikke godt nok ^^
    Også har han lige fået sine ejne madskåle nu hvor han er ved at være stor smiley

    Plus vi har brugt over 1000 kr. på foder i denne her måned smiley
    Og han skal også vaccineres her på fredag ^^



  • #10   11. aug 2010 Nej og de giver det jo igen i kærlighed smiley
    Så er det rimeligt for mig at bruge de penge på en kat jeg måske har de næste 20 år hvis jeg er heldig ^^


  • #11   11. aug 2010 Puha, får det helt dårligt af at læse det. Specielt fordi jeg selv har en lille madam gående her, som godt kan lide at sidde oppe i vinduet, når det er åbent.

    Mange skriver at de har oplevet katte hoppe/falde ned fra et vindue. Har det været græs hver gang? Vi har nemlig almindelig gågade under én af vores vinduer smiley "heldigvis" bor jeg dog på 1.sal og er meget obs omkring når vinduerne er åbne.

    God bedring til den lille Bandit (;


  • #12   11. aug 2010 Måske det var en god ídé at få sikret jeres vinduer og altaner og dermed jeres katte:
    (link fjernet)


  • #13   11. aug 2010 God bedring med den lille Bandit smiley Det var noget af en oplevelse han fik der

  • #14   12. aug 2010 vi bor også på første sal, men vi har bygget rammer til to af vinduerne. Det er altså luksus. For du kan åbne helt for vinduet, uden at være bange for at kattene ryger ud/hopper ud.

    Vi gjorde det for stort set ingen penge. Vi tog i Stark og købte nogle tynde stykker træ (det er vist egentlig loftlister vi har brugt) og så købte vi et net i maxi zoo, som vi så har sat på med klips hele vejen rundt.
    Det ser ikke grimt ud (man kan få "gennemsigtigt net) listerne er hvide ligesom vores vindueskarm er. og så har vi sat den fast i vinduet med sådan nogen man kan dreje til siden så man kan tage rammen helt af.

    tror vi bruge omkring 500-1000 kr.
    og kattene nyder de kan sidde og få luften i hovedet og holde øje med hvad der forgår udenfor.
    Jeg kan lige lave et album på min profil så kan i gå ind og lure hvis det er.
    Det tog os, 2 timer at lave dem begge.


  • #15   12. aug 2010 Bandit har idag rendt rundt og leget som han plejer smiley


  • #16   12. aug 2010 sikke en historie :S

    om min mis eller ej viste tegn på skade havde taget afsted med ham smiley


    men håber han klarer det uden dyrelæge smiley men ville nu lige tjekke ham for en sikkerhedsskyld hvis det var mig smiley


Kommentér på:
FRYGTELIGT chok!

Annonce