Kasteration af Benjamin {{forumTopicSubject}}
Jeg vil ha Benjamin kastereret, men jeg gruer lidt for at skulle til dyrelægen med ham igen...
sidst jeg var afsted var det fordi han havde tynd mave og sku tjekkes for det, han var i trandsport kasse og da jeg sku lukke ham ud fløj han rundt i rummet, var panik slagen og kunne slet ikke finde til ro, vi måtte lukke ham i kassen igen og jeg gik derfra med en meget stresset og bange kat,... skal lige siges, Benjamin er meget reseveret over for fremmede mennesker og jeg vil ikke ha det skal ske igen at han stresser sådan op og slet ikke når han skal opereres...
Vil en dyrelæge kunne give mig noget beroligende som jeg kan give ham inden vi kommer ind og skal opereres ????
Hvordan ville i håndtere det bedst med en kat der har det sådan... ??
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Ellers er det altid godt at have transportkassen stående fremme (og åben) til daglig med et lunt tæppe i, så katten er fortrolig med den og forbinder den med noget hyggeligt.
Læg også et tæppe over den under transporten til dyrlægen. Du kan evt. også forinden give den en lille pift med Feliway.
Få også dyrlægen til at tjekke Benjamins tænder, mens han alligevel er i narkose.
(Husk øremærkning og registrering samtidig).
Held og lykke!
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Kasteration af Benjamin