399 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Legekammerat til Phoebe? Legekammerat til Phoebe?
Hej..
Jeg har fået mig en skøn lille maine coon pige, som nu snart er 4 måneder gammel, og jeg går lidt og tænker på, om det ville være bedst hvis hun havde en kat at være sammen med ?
Hun leger meget med os, og vil rigtig gerne putte og kæle, men vi vil jo nødvendigvis være væk i 8 timer om dagen pga skole og arbejde..
Jeg har læst utroligt mange argumenter for og imod at have en alene kat...
Hvis hun så skulle have en buddy, hvilket køn og alder er så mest hensigsmæssigt? Jeg tænker selv en hun, og ca 4-8 måneder gammel..
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 83
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
Jeg ville helt klart også anbefale dig at få nr 2
vi købte vores nr 2 i januar, og nu kan de bestemt ikke undværer hinanden
Jeg tænker hvis du vil have en nr 2, skal alderen være omkring 3 - 10 måneder, synes ikke du ska gå længere ned i alder og self kan du godt gå højere op, vores hunkat som vi købte i januar er lige blevet 2 år, og væres hankat er 1 år, men de leger og tumler stadig sammen, dog kan man godt se hun er lidt ældre end ham, da hun ikke gider så meget leg som han gør...
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
Det bliver nok det største problem.. og at overtale kæresten til at hun ikke skal være alene..
hvor meget dyrere er det at have to katte ?
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
så altså ville regne med omkring 500 kr ca hver månede, også self alt efter hvad du foder med
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Mth. Alder vil jeg mene det bedste ville være en på 3-5mdr. så er alderen meget tæt på hinanden...
Tror en på 8mdr. (når hun kun er 4) ville blive for stort et spring i alderen...
JEg har to piger hvor der er ca. 3uger imellem dem, de ELSKER hinanden! Og de leger i flere timer sammen...
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 193
Legekammerat til Phoebe?