{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Skammen ved en blandingskat? {{forumTopicSubject}}

På et tidspunkt var det planen at min kæreste og jeg ville have endnu en kat, så jeg begyndte at lede på nettet og den endte med at jeg fandt en blandingskilling på dba.dk. En blanding af en hunkat med tavle og en huskat. Jeg kontaktede ejeren og vi aftalte at vi kunne reservere den. Senere samme dag da jeg sad herinde fandt jeg ud af at vedkommende havde en profil her på KG og vi begyndte at skrive sammen. Jeg studsede lidt over at vedkommende ikke havde oprettet en annonce i markedet herinde, da jeg mente at det var en oplagt mulighed for at finde killingerne et godt hjem.

Senere blev vi desværre nød til at annullere aftalen ((personlige årsager) men sælger tog det rigtig pænt og der var ikke noget ondt blod der.

Så for et par dage siden ser jeg så at sælger har oprettet en ny annonce på dba.dk på killingen, hvilket jo er fint nok... men denne gang har vedkommende skrevet at denne ikke vil oplyse for meget om dennes avls kat da det er et upser kuld den har fået...

Så spørger jeg bare hvorfor? Hvad er skammen ved at ens racekat har fået et kuld killinger med en huskat?

Jeg ved godt at der ligger et stort arbejde i avl og i at holde racerne "rene" og jeg nærere en stor respekt for de dygtige opdrættere. Jeg er efterfølgende blevet klar over de helbredsmæssige problemer der kan opstå ved at blande racerne på kryds og tværs og kan godt se hvorfor nogle er imod blandingskatte... Men hvorfor er det så pinligt at der er sket et uheld og hvorfor skal det hemmeligholdes på sådan en måde?

Hvad siger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skammen ved en blandingskat?
Kommentér på:
Skammen ved en blandingskat?

Annonce