1.293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kattesalon ? hjælp kattesalon ? hjælp

Hej alle...

ville lige høre om i kender nogle steder som i kan anbefalde.

Min kat Hector har været syg i en længere periode og det han tydeligt ses på hans pels. Han har fået en del knuder som er umulige for mig at fjerne. i hans sygeperioder kom knuderne hurtigere end jeg kunne fjerne dem, og han var så svag at jeg ikke kunne få mig selv til at bade ham eller holde ham fast og ordne ham.
han er nu helt på toppen igen, men iih, hans pels er forfærdelig. smiley

Vil gerne have ham klippet helt ned så man kommer til bunds i problemet.

men hvor? han er norsk skovkat, og skal bruge et sted i kbh.
kender i et godt sted til en fornuftig pris?

på forhånd tak for hjælpen..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattesalon ? hjælp
  • #1   16. aug 2010 det er knuder som sidder på brystet og under benene. og noget der føles som "dreadlocks" på siderne af ham

• #2   16. aug 2010 køb en lille trimmer der ikk larmer og fjern det:)

• #3   16. aug 2010 altså jeg kender ingen steder i kbh, men har du ikke en der kan hjælpe dig for så kan du selv "med lidt besvær (efter min erfaring)" godt selv barbere "dreadlocks'n" ud af pelsen .. min mis har haft lidt bare pletter hist og her fordi han også er godt til at danne de der slags måtter smiley men heller et par bare pletter en en helt nøgen mis ..

men okay hvis pelsen er fyldt med knuder, burde den jo komme til frisør men nok allerhelst (hvis det er utrolig mange dreadlocks) komme et smut til doc dyr og få ham barberet , det koster omkring 800 kr, og katte bliver lagt i narkose og mærker ikke noget ..

håber det kan bruges smiley

held og lykke med pelsen smiley

• #5   17. aug 2010 www.igucci.dk

Hun klippede min balder som havde samme problem.
    Ligger på amager og er super sød, ganske billig og arbejder med fast, rolig hånd.

kan klart anbefales herfra

• #6   17. aug 2010 Tak for jeres svar. Vil prøve igucci.dk og høre hvad hun har at sige smiley
    Jeg har haft lånt en trimmer men Knudsens sidder så tæt på pelsen, så ingen af de der "størrelser" passer til. Og da jeg så tog den helt af, så ramte jeg hans pels så han fik et lille bitte hul i huden. :s så det vil jeg ikke gøre selv igen.

Kommentér på:
kattesalon ? hjælp

Annonce