{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hva skulle man gøre uden katten ? {{forumTopicSubject}}

Og mig der er total angst for edderkopper !! Har de sidste dage set ikke mindre end 4 kæmpe store fede edderkopper med hår på benene og det hele , i mit soveværelse !! AARG , jeg spææner op i sengen , kalder på Asti og vupti , er edderkoppen væk . Nu er den begyndt at komme med mig i soveværelset hver gang jeg går der ind , og så kigger den lige en ekstra gang i hjørnet om der nu skulle gemme sig en lille børge der .. Tror i den kan mærke at jeg er bange for dem ? Er i hvertfald glad for at jeg har missen , den har sikkert fundet flere mens jeg er på arbejde , og så får den sig lidt gode proteiner smiley

ELSKER MIN BABY-MIS ASTI smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva skulle man gøre uden katten ?
  • #1   16. aug 2010 Hehe det er godt at Asti kan nakke dine modbydelige edderkopper..

• #3   16. aug 2010 smiley

• #4   16. aug 2010 Det er bare så skønt altså smiley Og i sær de store bæster , dem kan jeg bare ikk tage med et stykke papir , adder !! Men det er nu heldigvis sjældent jeg ser edderkopperne , tror hun æder dem før jeg ser dem smiley

• #5   16. aug 2010 Sådan har jeg det med flyvende stankelben, heldigvis har jeg osse et par katte der klare sådan et bæst som en mis smiley
    Ciddi sad i næsten en time ovenpå et skab og ventede på en fuldfed edderkop, inden den kom over så hun kunne få fat i den, Fluer har heller ikke lang levetid her i huset, så jeg elsker bestemt osse mine insekt-terminatorer

• #6   16. aug 2010 kender det alt for godt har fobi for kryb, og har lige mistet min april hun var kryb spiseren herhjemme. og efter hun ikke var her mere var her mega mange kryb da felix ikke spiste dem. så jeg har været en del hys men nu er han heldigvis begyndt af spise dem så jeg kan slappe mere af nu...
    Ville være rigtig lost uden min kryb spiser smiley

• #7   16. aug 2010 Ja jeg har os bare direkte Fobi over edderkopper , har haft en meget dårlig oplevelse med de helt storer børger engang da jeg var mindre , og min frygt har hængt ved , stivner helt når jeg ser en edderkop , som var man i en gyserfilm . Brrr . Ikke spor sjovt . Men tror Asti er ved at opfatte at jeg virkelig er bange for dem, men det ser virkelig sjovt ud , når jeg går ind mod soveværelset kommer hun sponsende forbi så man er ved at falde over hende , Så drøner hun om i hjørnet bag mit skab og roder lidt rundt med poten , og hvis der ingen edderkopper er , løber hun hen og sætter sig foran mig lidt som om hun siger : Så mor , jeg har tjekket og der er ingen smiley Sov trygt - jeg skal nok tage mig af dem der nu måtte komme i nat smiley

Skøre kat smiley

• #8   16. aug 2010 *Pulleh *
    hvor lyder Asti bare dejlig:-) Min felix skal mere eller mindre have krybet serveret før han opdager det, han er lidt "blond"

• #9   16. aug 2010 heidi N
    jeg ville dø af skræk...

• #10   16. aug 2010 Felix: Hun er rigtig dejlig smiley En rigtig morglad mis smiley Har heller aldrig mødt en kat som hende , hun er sku lidt speciel smiley det siger alle jeg kender os . Hehe . Hun er nærmest ikk katteagtig

Heidi : Jeg prøvede som lille at jeg havde været i bad , og da jeg så tager min nat tøj på kommer der en KÆMPE (en af de store fede med hår på benene) Kravlende omkring min hals ! Jeg var HELT stiv og skreg som jeg aldrig har skreget før , så mine forældre troede jo at jeg var ved at blive myrdet smiley Men var så stiv i min krop at jeg ikk engang ku ryste den af mig , brrr . får kuldegysninger ved tanken !

• #11   17. aug 2010 heidi jeg går os bare fuldstændig i panik..jeg har det forfærdeligt..

• #12   17. aug 2010 Ejjjj, Heidi altså! Nu er det sgi da lige før du får gjort mig bange for edderkopper.
    Jeg har ellers rigeligt i min hvepsefobi ... (og sølvfisk, skolopendre og øøøøørentwister har jeg vel også en slags fobi for :S)

• #13   17. aug 2010 Heidi : Du har dælme haft nogle oplevelser med de kryb ! Adder ! Fyfferpyffer da !
    Og så var der lige en kæmpe en på min altan , den fik sig lige en omgang gift og så har jeg sprøjet gift i vinduerne , Skal fanme ikk ha flere ind smiley

• #14   17. aug 2010 Det er ikk sprøjtet hvor Asti kan komme til smiley har sprøjtet inde i selve vinduer , hvis du forstår smiley sprøjter aldrig så asti ku komme til at slikke i det !

• #15   17. aug 2010 Nej sku . Men du kan tro je er meget påpasselig med kun at sprøjte hvor den ikk kommer smiley

Kommentér på:
Hva skulle man gøre uden katten ?

Annonce