Killinger lærer næsten alt selv :) {{forumTopicSubject}}
Jeg var så bekymret i starten da Silke fik killinger. Om jeg nu kunne klare at lære dem at bruge bakken, spise tør/våd mad og blive super kælne
Men det viser sig nu, at jeg slet ikke behøvede at tænke så meget over det.
To af killingerne har selv fundet ud af, at der er god mad i Silkes skål, og den ene af dem spiser også af tørfodderet
Jeg mangle kun den sidste. Men lige meget, hvor mange gange jeg tager den derhen, og stikker dens hoved hen til madden, eller giver noget på en ske til dens mund, så stritter den imod. Silkes mælk er åbenbart stadig det bedste.
Jeg har før fortalt, at de alle tre begyndte at grave i grusset, men ikke "lavede" noget i det endnu. De begyndte i denne uge (er 6 uger, bliver 7 på lørdag), og jeg er bare så glad nu
Den ene er super kælen (min ynglings), og kommer nogen gange selv hen til mig på sofaen. Ser sjovt ud, når den prøver at hoppe op
Den kan godt lide at lægge sig på min mave og blive kælet. Men de to andre er sådanne nogen møg killinger. Jeg tager dem op, og kæler dem. Men de vil bare ikke blive. Jeg holder nu altså ikke så hårdt fast. De skal jo ikke føle, at de bliver holdt fanget. Men det kommer nok
Til gengæld kan de godt lide at kravle op af mine ben, og hoppe hen på stolen ved siden af. Er ikke særlige sjovt med de kløer.
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 9 Emner: 13 Svar: 99
Tror du ikke, det nok skal komme med de vil kæle? (de to andre killinger)...
Kender godt den med de kravler op ad ens ben..det gør nas....Mine gør det da heldigvis ikke (endnu)!!
Har hun tre killinger (hvad jeg kan læse mig frem til)??
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 9 Emner: 13 Svar: 99
Killinger lærer næsten alt selv :)