{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Killinger lærer næsten alt selv :) {{forumTopicSubject}}

Jeg var så bekymret i starten da Silke fik killinger. Om jeg nu kunne klare at lære dem at bruge bakken, spise tør/våd mad og blive super kælne smiley
Men det viser sig nu, at jeg slet ikke behøvede at tænke så meget over det.
To af killingerne har selv fundet ud af, at der er god mad i Silkes skål, og den ene af dem spiser også af tørfodderet smiley Jeg mangle kun den sidste. Men lige meget, hvor mange gange jeg tager den derhen, og stikker dens hoved hen til madden, eller giver noget på en ske til dens mund, så stritter den imod. Silkes mælk er åbenbart stadig det bedste.
Jeg har før fortalt, at de alle tre begyndte at grave i grusset, men ikke "lavede" noget i det endnu. De begyndte i denne uge (er 6 uger, bliver 7 på lørdag), og jeg er bare så glad nu smiley
Den ene er super kælen (min ynglings), og kommer nogen gange selv hen til mig på sofaen. Ser sjovt ud, når den prøver at hoppe op smiley Den kan godt lide at lægge sig på min mave og blive kælet. Men de to andre er sådanne nogen møg killinger. Jeg tager dem op, og kæler dem. Men de vil bare ikke blive. Jeg holder nu altså ikke så hårdt fast. De skal jo ikke føle, at de bliver holdt fanget. Men det kommer nok smiley Til gengæld kan de godt lide at kravle op af mine ben, og hoppe hen på stolen ved siden af. Er ikke særlige sjovt med de kløer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger lærer næsten alt selv :)
  • #1   19. aug 2010 Det lyder da dejligt... Ja, jeg blev også overrasket, da jeg fik Mistys killinger... De har faktisk gået på bakke hele tiden... De begyndte os selv at spise uden nogen viste dem det...
    Tror du ikke, det nok skal komme med de vil kæle? (de to andre killinger)...
    Kender godt den med de kravler op ad ens ben..det gør nas....Mine gør det da heldigvis ikke (endnu)!!
    Har hun tre killinger (hvad jeg kan læse mig frem til)??

• #2   19. aug 2010 jep 3 skøre killinger. alle hunkøn smiley det er faktisk ret sjovt, at de ligesom Silke bliver fuldstændig skøre ved ti-tiden om aftenen, og løber rundt og jagter hinanden. de gør det også om dagen, men ikke nær så meget, som om aftenen.

• #3   19. aug 2010 Okay... smiley det lyder sjovt... De skal vel ligne sin mor på en eller anden måde... Jeg har 8 killinger... De går også amok om dagen på hinanden.. Nogle gange synes missemor, det er for voldsomt... smiley

Kommentér på:
Killinger lærer næsten alt selv :)

Annonce