2.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kender nogen first price kattemad kender nogen first price kattemad

i går var jeg i spar for at se, om de havde noget billigt og godt kattemad. De havde sådanne nogle first price dåser til 5,- Så jeg tog 4 stk.

Men samme aften, så kaster Silke op. Og det der kommer ud på gulvet ser bare ikke godt ud. Der er noget, der ser gråt ud og er ret klumpet, så det har måske været længe i maven. Tror jeg. Men så er der noget brunt og vådt agtigt, som sikkert er det mad den lige har spist. Underligt nok så gik den i gang med at spise det. Ad igen. Jeg skyndte mig at fjerne det.

Lidt efter kaster en af de små killinger også op. Men det er ikke så meget, der ryger ud her. De to andre har også spist af det. Men de kastede ikke op.

Nu tænker jeg lidt på, om det kunne være, at de ikke kan tåle first price dåsemad. For ved godt, at man langsomt skal vænne dem til noget nyt. Men der har aldrig været problemer med opkast før. Kun lidt "blød" afføring.

Så er der nogen, der kender til mærket, og ved om det er godt/dårligt?

Har også kigget lidt på google på kat og opkast. Men synes ikke rigtig, der er noget der passer til hvorfor mine katte kastede op.
Nogen der ved, hvorfor det skete?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Andre forumemner med "kender nogen first"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender nogen first price kattemad
  • #3   25. aug 2010 Som udgangspunkt bør du holde dig fra supermarkedsfoder, det er simpelthen ikke godt nok!
    Men prøv evt. LUX fra ALDI. Det er faktisk rigtig godt til prisen. Ingen vegetabilske tilsætninger og koster 5,50 for en dåse.

• #4   25. aug 2010 okay, tak for jeres hjælp smiley

• #5   25. aug 2010 Jeg køber stort set aldrig dåsemad og slet ikke det i dagligvarerforretningerne. Men dit problem eller kattens er måske at de har spist for hurtigt, det gør noget katte, og så kommer det op igen. Det kan selvfølgelig osse være maden de ikke kan tåle. Som du selv er inde på så var det første gang de fik det mærke. Men jeg ville som sagt ikke bruge penge på det. Vil du gerne forkæle dem, så giv den lidt råt kød i stedet for. Det du selv spiser.

• Morgan T
    Morgan T Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #6   26. jan 2017 Det værste møg der er lavet, selv vildkattene holder sig langt væk fra det. Har tænkt mig at ringe til fabrikken og forbrugerstyrelsen, for det kan man ikke være nogle dyr bekendt.

Kommentér på:
kender nogen first price kattemad

Annonce