kender nogen first price kattemad kender nogen first price kattemad
i går var jeg i spar for at se, om de havde noget billigt og godt kattemad. De havde sådanne nogle first price dåser til 5,- Så jeg tog 4 stk.
Men samme aften, så kaster Silke op. Og det der kommer ud på gulvet ser bare ikke godt ud. Der er noget, der ser gråt ud og er ret klumpet, så det har måske været længe i maven. Tror jeg. Men så er der noget brunt og vådt agtigt, som sikkert er det mad den lige har spist. Underligt nok så gik den i gang med at spise det. Ad igen. Jeg skyndte mig at fjerne det.
Lidt efter kaster en af de små killinger også op. Men det er ikke så meget, der ryger ud her. De to andre har også spist af det. Men de kastede ikke op.
Nu tænker jeg lidt på, om det kunne være, at de ikke kan tåle first price dåsemad. For ved godt, at man langsomt skal vænne dem til noget nyt. Men der har aldrig været problemer med opkast før. Kun lidt "blød" afføring.
Så er der nogen, der kender til mærket, og ved om det er godt/dårligt?
Har også kigget lidt på google på kat og opkast. Men synes ikke rigtig, der er noget der passer til hvorfor mine katte kastede op.
Nogen der ved, hvorfor det skete?
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Men prøv evt. LUX fra ALDI. Det er faktisk rigtig godt til prisen. Ingen vegetabilske tilsætninger og koster 5,50 for en dåse.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
jan 2017
Følger: 1 Svar: 1
kender nogen first price kattemad