{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Halv semi angora burma OG dyrenes besk {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, og god aften smiley

Jeg vil lige dele nogle ting med jer på sådan en herlig aften! Både nogle lidt foruroligende detaljer, men også nogle små sjove indslag.

Kender i det, at man kommer til at snakke med en pige, der tror hun har oseaner af viden om katte, så meget, så man faktisk bliver rigtig meget irriteret?

For nylig havde jeg en diskussion med en pige fra mit arbejde.

Hendes kvart norske skovkat havde fået killinger, og hun havde ved samme lejlighed taget 4 hittekillinger ind. Inden killingerne overhovedet var gamle nok til at flytte hjemmefra, var mor missen blevet gravid igen. Da jeg spurgte hende ind til, om dette var planlagt og om hun selv syntes det var optimalt, svarede hun, at mor missen ikke engang havde været udenfor siden fødslen, og hun har ikke selv nogle hankatte. (WTF?!?!?!?!? Har hendes forældre ikke lært hende hvordan man bliver gravid?!)
Da jeg så adspurgte hende, om hvornår hun skulle til dyrelæge og have fjernet de killinger, svarede hun, at hun ikke ville have dem fjernet.
(For mig, lyder dette helt forkert, og jeg kom hurtigt op i det røde felt!!)
Hun ville derimod give killingerne til dyrenes beskyttelse, med mindre der var en rød killing i blandt.
Dér begyndte jeg at undre mig!!
Hvorfor var hun så opsat på at få dette kuld, oveni det foregående kuld, og hvorfor var hun så opsat på en rød klilling?!
Jo nu skal i bare høre.......

Nogle hun kender havde bestilt en rød killing ved hende, og hun agede at opfylde deres ønske, så hun ville blive ved med at få kuld på hendes stakkels hunmis, indtil der kom en rød killing, og de resterende killinger, ville hun bare aflevere til dyrenes beskyttelse, da hun har en særaftale med dem (efter hendes hoved?!?!?!)

Idag sidder jeg så og kigger lidt rundt på facebook, og ser at killingerne nu er sat til salg.
De går under "Norsk Skovkattekillinger", med en pels-betegnelse som "Halv Semi Angora Burma".

Er det bare mig, eller er der noget heeeeeeeelt galt her?!?!!?

Mange knus, Sabina M smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halv semi angora burma OG dyrenes besk
Kommentér på:
Halv semi angora burma OG dyrenes besk

Annonce