efterlysning - randers efterlysning - randers
Hej. Min kat carla har ikke været hjemme i en uge nu, og er ved at blive nervøs for om der er sket hende noget.
Hun plejer at strejfe og være væk i max 4 dage, men vender altid tilbage for at fede sig lidt op, inden hun smutter igen.
Har fået at vide af en clairvoyant, at hun ikke kan lide at bo sammen med mange katte (har 8). Men hun er meget glad for mig, og jeg fik at vide at jeg skulle overøse hende med tlc når hun var hjemme, det har jeg så gjort og det hjalp i kort tid. Men nu bliver hun væk i længere og længere tid igen.
Det skal lige siges at hun ikke altid har været sådan. Det startede for ca et år siden, da familien blev forøget med en genudsætningskat og hendes killing.
Så hvis der er nogen herinde der bor i området omkring den hvide kirke i kristrup i randers, må I gerne lige holde øje.
Takker.
P.S. Ville gerne kontakte clairvoyant igen for at få lidt vished om hun er blevet kørt over eller hvad, men på dagpenge er der ikke rigtigt råd til det.
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
den var grå men ku ik se om den havde striber..... håber sgu ikke det er din, men uanset hvis det var er det synd
Håber din kommer hjem..... p,s er hun mærket ???? ellers ville det nok være en god ide
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 7 Emner: 35 Svar: 30
Har taget hende med hjem og begravet hende. Pis pis pis.
Håber du har det godt hvor du er nu min ven.
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28247
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
efterlysning - randers